• Linnen

    Bim runt 4 Maj

    Hej! Jag har bim 5 maj, får jag också vara med? {#lang_emotions_tongue_out}
    gjorde ett test igår, negativt..
    ska nog testa igen, kan ju ha varit för tidigt.
    Men jjag tycker att jag känner mig lite annorlunda.. är sjuuuukt trött, och då menar jag sjukt trött! (kanske beror på årstiden)
    Har haft mensvärk 3 dagar trots en vecka kvar till mesn (kan vara mensvärk)
    Har ont i bröstvårtorna. (inte brösten, bara vårtorna. Också innan mens?)

    Jag hoppas att jag inte inbillar mig!
    jag vill ha ett plus!!!!! {#lang_emotions_yell}

  • Linnen

    Ja, jag ska försöka hålla ut och vänta med att testa mig! Och jag kommer definitivt berätta vad svaret blir..
    hoppas hoppas hoppas!

    JKag håller tummarna för er andra med!

    Jag är ny här, kan någon berätta lite mer om hur listan funkar? {#lang_emotions_sunny}

  • Linnen
     

    jenwsmith:1 maj
    Stantino: 1 maj



    Miapia43:1-2 maj


    MissLex: 1-2 maj


     


    Annapanda: 2 maj


     


    Babybluey: 3 maj


     


    sweetsugarcandy: 4 maj


     Dina: 4 maj


     


    spigg: 4-5 maj


    Linnen: BIM 5 maj
     


    Quirall: 5 maj


     


    LitenBlomma: 6 maj 



    Sooff: 7 maj

    belnea721: 8maj


     


    Margareta08: bim 9 maj



    längtan87: bim 10 maj
     


    cupcake4: 13 maj


     


    Yohanna85: 20maj


  • Linnen

    Fan tjejer.. nästan så jag börjar tappa hoppet om att plussa den här månaden.
    Har nog aldrig känt mig mer gravid.
    Helgen har jag varit hungrigare än någonsin och ätit i princip hela tiden!
    Är också väldigt trött och har fortfarande mol/mensvärk sedan 1 vecka tillbaka.
    Bröstvårtorna ömmar och jag tycker brösten är lite, lite svullna.

    Gjorde dock ett test i morse, BIM -2 som var negativt.

    Vilka tester ska jag lita på?
    Använde stickor från billiga-tester.se. Det står att de ska vara ett av de mest känsliga med är tvärnegativt.

    Någon annan som har erfarenhet av dem?

    Jag har även CB digitalt hemma men vill vänta med det tills jag har plussat på annat test för att se hur långt man kommit!

    Hopas på ett plus men känner att hoppet lämnar mig och att det kanske bara är känningar innan rödkärringen kommer..{#lang_emotions_cry}

  • Linnen
    LillaMy3 skrev 2010-05-03 07:52:43 följande:
    Har också billiga tester. Men tyckte mig ana ett svaaaaagt teststreck. Men nu tittade jag inte så noga på det innan jag testade. Så funderar på om det syns på testet innan, var strecket skall komma. Dvs är det en skugga där innan? Menar att jag inte sett det förr... Tycker förvissom att min skugga har färg också. Men har inte BIM föränn fredag och tror väl egentligen inte det funkat denna månad heller. Har inga vidare symptom heller.
    Själv kunde jag inte ana någonting förutom strecket man teststrecket..
    Beställde lite fler nu, behöver ju till nästkommande månad om det inte blir något nu! Jag ska vänta till BIm nu och se vad som händer.. ska försöka att inte hoppas för mycket, men det är svårt! speciellt med alla symptom!
  • Linnen

    en liten fundering, är det möjligt att testa neg på BIM?

    jag menar, om man har räknat fel på en dag eller så?

    Hur många dagar efter BIM ska man ha hoppet kvar om inte mensen kommer?

  • Linnen

    hittade i en annan att en tjej inte hade plussat förrän BIM+10! Och en annan tjej som hade plussat först i vecka 8! bara negativa innan..

    Hoppet lever kvar!

  • Linnen
    Linnen skrev 2010-05-03 14:23:47 följande:
    hittade i en annan att en tjej inte hade plussat förrän BIM+10! Och en annan tjej som hade plussat först i vecka 8! bara negativa innan..Hoppet lever kvar!
    i en annan TRÅD! :)
  • Linnen

    mensvärken kommer till och från, BIM i morgon men som det kändes igår borde jag fått den då.
    Hade med tampong i strumpan på träningen!
    Senaste 2 nätterna har jag också svettats som en gris och var tvungen att ta av mig jackan på bussen i morse för jag är så varm! Fötterna känns svullna så nu sitter jag avklädd utan skor på jobbet! haha, de måste fundera snart!

    Hoppas vi får plussa snart!

  • Linnen
    sweetsugarcandy skrev 2010-05-04 13:15:21 följande:
    Hmm, samma lika. Blir det negativt när jag testar nästa gång blir jag besviken men köper inga mer grav-test utan istället äl-test o satsar på nästa äl :) Men hoppas!!
    När var bim för dig?
  • Linnen
    Booty skrev 2010-05-05 07:33:27 följande:
    Sweetsugercandy Gud vad jag hoppas att det löser sej för dej. alltid jobbigt att gå och vänta. Vet själv hur det är med mf, fick ett i februari i v.8, även ifall det är väldigt tidigt så blir man ju jätte ledsen. För hoppningsvis så kan de på MVC ge dej svar på varför din kropp producerar så låga hcg halter. Håller tummarna för dej!!!Nu äntligen denna månaden så plussade jag!!! JAG ÄR GRAVID!!! är överlycklig och självklart jätte rädd att denna graviditeten också ska sluta i ett mf. Men nu ska jag bara ta det lugnt och hoppas på en stor mage i januari.
    GRATTIS!!!!!!!

    själv testade jag  negativt igår.. Bim idag.. tror inte det blev något den här månaden..
  • Linnen

    STORT GRATTIS TILL ER SOM PLUSSAR!!!

    Jag blir så otroligt glad för er skull! Ta hand om era kroppar ordentligt nu!

    Hoppet lever fortfarande kvar hos mig, Bim idag men ingen mens än. testade dock negativt igår.. Men kanske är jag låghormonare? Har känt mig gravid sedan 1,5 vecka tillbaka.

    Jag har varit gravid en gång tidigare, då testade jag positivt i vecka 6.
    Den här gången när man planerar har man ju koll på en gång, så jag vet inte hur jag är på den fronten!

    Men hoppet är det sista som lämnar en sägs det! {#lang_emotions_wink}

  • Linnen

    I will!
    Hade mensvärk inatt men inget har kommit än!
    Brukar komma direkt på morgonen då..


    Sooff skrev 2010-05-05 11:15:13 följande:
    Linnen - Fortsätt testa!! :)
  • Linnen
    LillaMy3 skrev 2010-05-05 11:35:48 följande:
    Håller tummarna för att den inte kommer ALLS!!!
    Om alla härinne hjälps åt att hålla tummarna kanske mensen inte kommer! {#lang_emotions_wink}

    Tack för er uppmuntran!
  • Linnen
    Margareta08 skrev 2010-05-05 22:54:30 följande:
    RFSU tester är bara bajs. Har du testat med andra tester??
    Men vilka tester är bäst???? så jäkla svårt att veta, jag tycker alla verkar ha olika uppfattning...
    Jag vill ha det bästa! {#lang_emotions_laughing}
  • Linnen
    sweetsugarcandy skrev 2010-05-06 15:50:51 följande:
    Tror ni inte jag började blöda idag, fast var inte mesn, utan ett tdigt missfall igen. Det började som en brun liten flytninh, MÖRKmörk brun somlevrat blod men väldigt lite sen kom det lite klarrött blod ovch nu kommer det litegrann hela tiden men inte alls så mktsomvid mens utan et ärmindre. Precis såhär började det vid förra missfallet, förra månaden.Och dessutom med tanke på det mycket svaga testen jag gjort och det negativa jag sen gjorde igårkväll. Vad är det förjävla fel på kroppen? Har ju alltid varit superfertil!! :S Försöker få tag i barnmorskan men där jag bor är det nästan omöjligt. Dem har aldrig tid eller är bara där 2 ggr i veckan. Vill ju göra ett hcg-blodprov för att få bekräftat i journalen att jag varit gravid och faktiskt fått ett till missfall så man kan få nån hjälp ifall det skulle hända igen. Men eftersom jag inte kommer att få perata med dem förrän på Tisdag och säkerligen får vänta med en tid ytterligare några dagar så kommer ju det låga hcg-värdet sjunka och då kommer jag inte få nåt MF bekräftat fast jag vet själv att jag haft ett och det gör att man får svårt att få hjälp sen om man skulle behöva. Sjuka jädra ställe man bor på. Inte ringde dem upp idag ens fast dem skulle!! :S
    usch.. jag  lider med dig..
    stå på dig och ge dig INTE! Det är din rätt som svensk medborgare att få den hjälp du behöver!
    Kan du inte kontakta någon privat utanför landstinget som kan hjälpa dig att bekräfta och sedan vidarebeforda uppgifterna?
    Fortfarande ingen mens här.. ska testa i morgon bitti.. försöker att låta bli att hoppas för mycket, men alla ni här inne vet ju hur lätt det är...{#lang_emotions_dreamer}
    Hoppas ni alla får en bra kväll!
  • Linnen

    Testade i morse... ingenting...

    Ingen mens heller.. känns inte som den kommer heller. Drömde om ett superklart streck inatt och vaknade lycklig.. men det visade inget..
    Hoppet lämnar inte förrän mensen kommer iallafall!!

Svar på tråden Bim runt 4 Maj