Inlägg från: Joppis |Visa alla inlägg
  • Joppis

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Roze skrev 2010-05-17 20:26:58 följande:
    Ja, det är jag. Däremot ser jag en tydlig skillnad mellan invandrare och flykting vilket du inte verkar göra i dina inlägg.
    Vad är invandrare och vad är flykting då?

En klyscha.... Invandrare kör 700.000kr bilar? Flyktingar lever på bidrag? Invandrare som är egna företagare kör varannan krona svart?
  • Joppis
    upyours skrev 2010-05-17 21:17:20 följande:
    Så jävla många svennar som också skulle stryka med Sen blir det bara kvar en liten grå nazistmassa som förökar sig genom inavel.
    Är du rasist?
  • Joppis
    Maxipaxi skrev 2010-05-17 21:35:33 följande:
    De som först borde åka ut är de som kallar etniska svenskar för 'svennar'; sen kan de sitta där i öknen och gasta om svennar bäst de gitter!Hellre en blatte som känner som svensk, än en svensk som känner sig som blatte!
    Hahaha
  • Joppis
    Maxipaxi skrev 2010-05-17 21:44:52 följande:
    En morgon vaknade jag alldeles svettig...en mardröm. Jag drömde att jag bodde bredvid en minaret, att man inte kunde ta sig ett glas, utan bara te, att folk satt på golvet i turbaner, att mina barn hade skolavslutning i en moské, att kvinnorna gick i huckle så man inte kunde se deras smäckra vader, att jag inte kunde köpa en korv med bröd och senap under fotbollsmatchen...
    *får rysningar* Vilken jäkla mardröm!
  • Joppis
    Roze skrev 2010-05-18 10:20:11 följande:
    Men vår "språkpolare" har skrivit ETT arab eller yrar jag?
    Läs om och läs rätt...
  • Joppis
    Roze skrev 2010-05-18 11:24:11 följande:
    Maxi och Joppan Varsegod:Kom ihåg denna artikel när ni köpper Kalle Kaviar nästa gång. Eller ni kanske äter Ärtsoppa med fläsk? Vad vet jag? Aja, trevlig läsning:www.talarforum.se/article/newsletter/78/juli2...#search=%22Felix%20Herbert%20Esl%C3%B6v%22
    Vad var intressant med det där? Jag äter både pizza, kebab, kalles kaviar, ärtsoppa m.m.

Vart ville du komma?
  • Joppis
    Maxipaxi skrev 2010-05-18 21:25:06 följande:
    Du låter som en sån där skvallerkärring i kafeterian på jobbet.
    Exakt!
  • Joppis

Läste igår i en icke nättidning att vissa partier i en storstad öppnar dörrarna för SD.

• Joppis
    Nice Girl Wrong Place skrev 2010-05-19 09:08:39 följande:
    "I den debatt som i dag florerar i kölvattnet av krisen och främlingsfientliga partiers framfart finns ibland underförstått att ökad invandring leder till ökad arbetslöshet och mer av sociala utgifter. Så är inte verkligheten. Kommuner och regioner som har hög grad av invandring och lyckas med integrationen, har högre tillväxt än de som inte attraherar invandrare."www.aftonbladet.se/debatt/article7142412.ab
    Tyvärr så har långt ifrån alla kommuner lyckats med nån integration. I många kommuner är det fullständig katastrof. Kanske är där oxå SD får sina röster....vilket jag till viss del kan förstå.
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!