Inlägg från: Joppis |Visa alla inlägg
  • Joppis

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Umbrageous skrev 2010-04-28 17:56:40 följande:
    öh, det kanske snarare beror på att det är en tonåring som är ägare...
    Öhhh..... Varför för jag inte svenska tonåringars hundar efter mina hundar på promenaderna då?
  • Joppis
    upyours skrev 2010-04-28 18:05:43 följande:
    Varför är etniska svenskar som torterar djur psykopatdjävlar medan invandrare som torterar djur är blattedjävlar?
    Dom blir det i folkmun... Lyssna får du se.
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 18:06:32 följande:
    Tror du verkligen du får ett vettig svar?!
    När ska du kommentera länken gällande den där dokumentären?
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 18:05:48 följande:
    Jag försvarar inte djurplågeriet ( Kaninerna ) om du tror det men jag tycker det låter oerhört orättviss obildad att dra ALLA invandrare över en kam och kalla oss för precis vad du vill.
    Jag? Skyll på media som tar upp etniskt bakgrund...mer och mer i media.
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 18:08:44 följande:
    Aha, så bara för att en liten del invandrare ( Mest från mellan-öster ) saknar kunskap om hundar så är alla blattar djur-hatare?!Vet du vad ordet blatte betyder? ( Det betyder svartskalle ) Du är medveten om att alla invandrare inte är svartskallar eller du kanske bara menar mellanöster-invandrare när du spyr ut galla mot invandrare?
    Hur vet du att det bara är folk från mellanöstern som äger dessa hundar?
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 18:08:44 följande:
    Aha, så bara för att en liten del invandrare ( Mest från mellan-öster ) saknar kunskap om hundar så är alla blattar djur-hatare?!Vet du vad ordet blatte betyder? ( Det betyder svartskalle ) Du är medveten om att alla invandrare inte är svartskallar eller du kanske bara menar mellanöster-invandrare när du spyr ut galla mot invandrare?
    Blatte är ett lika vanligt uttryck som svennejävel... Båda är ett "fientligt" uttryck.
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 18:15:06 följande:
    Ja, jag brukar titta på efterlyst m.m Är inte helt borta. Fortfarande gäller det inte ALLA invandrare. Ska jag ge dig exempel på en massa invandrare med toppjobb som du kanske inte har en aning om? Jag väljer att se det goda invandrare tillför Sverige och inte vad en liten minoritet grupp gör och förstör men fortsätt du att insnöa dig på efterlyst och m.m Jag för min del ÄR STOLT över alla goda saker mina landsmän har tillfört Sverige och tänker fortsätta va stolt över mig själv och nationalitet oavsett vad obildade ------ som du tycker och tänker.
    Har vi ett stort problem med invandrare och brottslighet i Sverige?
  • Joppis
    Umbrageous skrev 2010-04-28 18:20:33 följande:
    Nej, inte enligt BRÅ
    Då säger verkligheten annat då...
  • Joppis
    Roze skrev 2010-04-28 18:28:27 följande:
    Så om jag åker ner till Thailand och träffar alla tjocka äckliga svenska gubbar som köper sex så ÄR ALLA svenska gubbar äckliga och sexgalna...Visst, sur nice argument.
    Nej det är dom inte. Men dom är överrepresenterade i Thailand. Precis som invandrare är i Sverige när det gäller vissa brott. Hur svårt kan det vara att förstå att det är ett problem?

Vad är så förbannat svårt med att säga: "Jo, jag vet att det är så....men"
  • Joppis
    Triskele skrev 2010-04-28 19:25:57 följande:
    www.dn.se/debatt/invandrare-missgynnas-i-ratt...
    Ja, jisses vad synd det är om alla invandrare som blir misstänkta för brott. Inte gör väl dom nåt dumt? Nejdå, dom sitter hemma hos släkten och röker vattenpipa hela dygnet.... Lite ironi såklart.

Självklart är det ett jätteproblem när det gäller invandrare och brottslighet. Den som inte håller med om det har inte alla indianer i kanoten.
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!