Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Glömde kommentera detta:

" Kan du sluta framställa dig själv som ett retard hela tiden? Jag vet att du inte är det så lägg ner. "

Tack. Flört

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    ViceGuy skrev 2010-06-09 21:23:11 följande:
    Jag är hundra på att du kan komma på flera saker på egen hand. Vi har diskuterat liknande saker tidigare...
    Hmm, några bränder, slagsmål, våldtäkter, personrån så ÄR ALLA 1,5 miljoner utlänningar KASSA?!

Ja, det är ju verkligen bevis på hög intelligens.
  • I Blackrose I
    Tottelina skrev 2010-06-09 21:34:37 följande:
    Vad är "ett retard"?

*kliar mig i skallen*
  • I Blackrose I
    ViceGuy skrev 2010-06-09 21:38:21 följande:
    Återigen så lägger du ord i min mun, sluta genast Skrikandes

Jag sa att toleransnivån sjunker, vilket inte är konstigt eller onormalt. Skulle tippa på att en och annan thailändare är rätt trött på hur västlänningar kommer dit och beter som som swines.

Skulle tippa på att medelsvensson inte har så mycket emot tjecker, engelsmän eller danskar eftersom det inte är dom som bränner upp våra samhällen, rånar befolkningen, skriker efter moskéer och använder sig av "ska ha" mentalitet. Det är främst invandrare från MENA-länder som  beter sig på det här sättet och det sänker helt enkelt toleransnivån. Skyll på dom att främlingsfientlighet existerar i mycket högre grad nu än för säg, 10 år sen.
    Jag ger upp för ikväll Viceguy. Du borde verkligen byta signatur. Jag säger bara att man inte kan döma människor från en hel massa länder när det enbart är folk från två länder i mellanöstern som begår brott i Sverige. GISSA vilka länder så kan du/ni sluta bunta ihop hela  jäkla mellanöstern. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
  • I Blackrose I
    Tottelina skrev 2010-06-09 21:43:26 följande:
    Jodå det vet jag, jag bara hakade upp mig lite på ordkombinationen där.. Nej ursäkta, jag är trött.

Ska dricka en glas vatten och sova lite på ett kudde snart. Hoppas ni löser frågan om SD.
    Oj, vilka stora förhoppningar du har...Jag kan inte utföra mirakel tyvärr. Flört
  • I Blackrose I
    Tottelina skrev 2010-06-09 21:47:17 följande:
    Nej ett retard måste ha svårt med det va

*avlägsnar mig*
    Jodå, speciellt när man har en annan som sällskap FlörtTungan ute
  • I Blackrose I
    ViceGuy skrev 2010-06-09 21:53:49 följande:
    "Du borde verkligen byta signatur."

Touché ^^

"GISSA vilka länder så kan du/ni sluta bunta ihop hela  jäkla mellanöstern. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr."

Irak och Palestina? Vilka syftar du på?

Hade det känts bättre om jag friade Iranier från alla åtalspunkter? =)

Vet att Iranier (framförallt icke-muslimer) generellt är skötsamma individer som passar utmärkt i Sverige. Du behöver inte tala för dom, iaf inte mot mig. Dock håller jag fast vid att Iranier (de jag träffat) är oerhört rasistiska, som de flesta andra.

Det blir lite fel bara när du förespråkar att kriminalitet och våld inte har med ursprung att göra, trots att du erkänner att våldsbrott begås främst av människor från 2 specifika länder.
    Och så försöker vi igen.

Irak och Turkiet rättare sagt som tillsammans toppar andra plats före finnar som har nummer 3 i brottsstatistiken. Nej, jag tror inte det har med kultur att göra utan med sociala värderingar som inte har ett skit med kultur att göra.

Majoriteten av turkar som bor i Sverige kommer från en liten håla vid namn Kulu. Du kan ju föreställa dig att flytta från en liten byhåla i turkiet till den mest fria landet i Europa.

Irakierna är också mest krigsdrabbade flyktingar som bär på en massa aggression redan innan dom sätter sina fötter i Sverige. Förstår du????

" Hade det känts bättre om jag friade Iranier från alla åtalspunkter? =) "

Jag HATAR att Iran ligger i mellanöstern om jag ska svara Ärlig.

* Nej, ha det gott. Gonatt och sov gott. Måste få lite friskt luft... *
  • I Blackrose I
    jaghopparhögt skrev 2010-06-10 01:24:30 följande:
    USA tror jag personligen är en väldigt bra förebild när det kommer till invandringspolitik.
    Kanada toppar alla länder när det gäller flykting/invandringpolitik. Sverige borde ta och lära sig.
  • I Blackrose I
    Guerita skrev 2010-06-09 22:14:13 följande:
    Jo det har faktiskt det. sv.wikipedia.org/wiki/Kultur
    Roze skrev 2010-06-09 22:01:28 följande:
    Majoriteten av turkar som bor i Sverige kommer från en liten håla vid namn Kulu. Du kan ju föreställa dig att flytta från en liten byhåla i turkiet till den mest fria landet i Europa.
    Det bor visst ca 20500 personer i Kulu och ca 55000 turkar i Sverige. Menar du alltså att halva befolkningen i Kulu har flyttat till Sverige?

Vad händer om man flyttar från en liten byhåla i Afganistan? Eller Guatemala? Bara som exempel. Blir de också per automatik mer kriminella just för att de kommer från små byhålor?
    Jag vet inte var du har fått dina siffror ifrån men här i alla fall en sida där det står lite FAKTA.

http://www.sweden.gov.se/sb/d/5472/a/42525

" Flera av dem, kanske uppemot 30 000, kommer från den lilla staden Kulu med omnejd tio mil söder om Ankara. Stora grupper kom också från sydöstra Turkiet, företrädesvis från städerna Mardin och Midyat. "
  • I Blackrose I
    BigDaddy skrev 2010-06-10 10:41:26 följande:
    Jag ville bara vara inlägg nr 1600.
    Hehehehehehehe

F*N, det såg inte ens jag som brukar jaga nummer som en tok.

Grattis. Skål
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!