ViceGuy skrev 2010-06-09 21:53:49 följande:
"Du borde verkligen byta signatur."
Touché ^^
"GISSA vilka länder så kan du/ni sluta bunta ihop hela jäkla mellanöstern. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr."
Irak och Palestina? Vilka syftar du på?
Hade det känts bättre om jag friade Iranier från alla åtalspunkter? =)
Vet att Iranier (framförallt icke-muslimer) generellt är skötsamma individer som passar utmärkt i Sverige. Du behöver inte tala för dom, iaf inte mot mig. Dock håller jag fast vid att Iranier (de jag träffat) är oerhört rasistiska, som de flesta andra.
Det blir lite fel bara när du förespråkar att kriminalitet och våld inte har med ursprung att göra, trots att du erkänner att våldsbrott begås främst av människor från 2 specifika länder.
Och så försöker vi igen.
Irak och Turkiet rättare sagt som tillsammans toppar andra plats före finnar som har nummer 3 i brottsstatistiken. Nej, jag tror inte det har med kultur att göra utan med sociala värderingar som inte har ett skit med kultur att göra.
Majoriteten av turkar som bor i Sverige kommer från en liten håla vid namn Kulu. Du kan ju föreställa dig att flytta från en liten byhåla i turkiet till den mest fria landet i Europa.
Irakierna är också mest krigsdrabbade flyktingar som bär på en massa aggression redan innan dom sätter sina fötter i Sverige. Förstår du????
" Hade det känts bättre om jag friade Iranier från alla åtalspunkter? =) "
Jag HATAR att Iran ligger i mellanöstern om jag ska svara Ärlig.
* Nej, ha det gott. Gonatt och sov gott. Måste få lite friskt luft... *