Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

SD - Främlingsfientlighetens ansikte!

Joppis skrev 2010-08-04 10:39:57 följande:
    Du lever för FL... Mitt nöja här är att reta upp dig. Vilket jag lyckats med många gånger!
    Ha inte så höga tankar om dig själv. Jag får snarare spy-känsla över vissa uttalanden än att dom retar mig.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (persiskt ordspråk)
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-08-04 10:44:37 följande:
    Hoppas jag får dig kräkas oxå då
    Jag hoppas du är medveten om att bara det du skriver till mig får dig att framstå som rasist. Varför annars lägga ner så mycket energi att försöka reta mig? Hade du gjort detsamma om jag var svensk och kritiserat dig? Knappast, så bara det visar dina rasistiska drag men förneka om du själv mår bättre av det. Va försiktig bara så att du inte får smaka på dina SD-vänners --- där bak i framtiden när ni kommer ikläm med varandra...
  • I Blackrose I
    Joppis skrev 2010-08-04 10:53:33 följande:
    Hahaha... Jag har flera gånger lyckats förstöra din dag. Du har aldrig lyckats med det. Och hade du varit "svensk" hade du varit en "pain in the ass" oavsett.

Det har inte med "ras" att göra utan din mentalitet
    Det enda gången du nästan fick mig ur balans var andra dagen jag hade slutat röka. Som sagt ha inte så höga tankar om dig själv. Just den dan kunde vem&vad som helst få mig att se rött, till och med grannens alkis till Karl. Du måste väl ha högre tankar om dig själv än att vara stolt att ha retat mig en dag när till och med grannens Alkis-karl kunde göra desamma? Obestämd
  • I Blackrose I
    BigDaddy skrev 2010-10-25 13:06:29 följande:
    *puff*
    Dom flesta SD-sympatisörerna har antingen avregistrerat sig eller blivit avstängda(?) men det vore kul att få liv i tråden igen...
  • I Blackrose I
    BigDaddy skrev 2010-10-25 13:57:28 följande:
    Ja och de få som är kvar är det inget bett i.
    Nej, verkligen inte. Saknar dom gamla. Låter som självplågeri men jag saknar att diskutera med dom gamla. Vissa av dom som har avregistrerat sig visste iallafall vad dom pratade om.
  • I Blackrose I
    JTA skrev 2010-10-26 14:17:43 följande:
    Hmm, Usama är inte riktigt representativ för de afghanska kvinnorna. Han (hon) är nämligen arab.
    Majoriteten av afghanska kvinnor är bland dom vackraste jag har sett. (Sorry för OT-inlägg)
  • I Blackrose I
    StinaFia skrev 2010-10-26 14:23:08 följande:
    isf har ni ju mkt att tillföra Oskyldig
    Drömmer
  • I Blackrose I
    StinaFia skrev 2010-10-26 14:29:33 följande:
    följer du också med?
    OOOOOJA. Bara om du följer med.
  • I Blackrose I
    BigDaddy skrev 2010-10-26 14:34:30 följande:
    "Intima stunder med en transad Sheikh: Jag och bin Ladina" av JTA. Random House Publishers.

Bestseller. Direkt. 
    I am in chock. Har aldrig uppfattad det som att du kan skoja till det men semestern verkar ha gjort dig gott.
  • I Blackrose I
    JTA skrev 2010-10-26 14:35:27 följande:
    Kolla profilen, säger allt. En stor kran är iofs imponerande, men föga vacker.
    Men ack så tillfredställande. Drömmer
Svar på tråden SD - Främlingsfientlighetens ansikte!