• Puma87

Det heter inte BÄBIS

Nej fan lär er stava det heter BEBIS eller BABY inte BÄBIS. Lär er stava för guds skull

Kitty 081003
  • Svar på tråden Det heter inte BÄBIS
  • Tottelina
    Michisen skrev 2010-04-21 20:37:05 följande:
    Hur står du ut på det här forumet överhuvudtaget? "Igår myste vi, han vitkissade i tjejmagen, kan jag göra en vulis nu på en gång för att se om bäbisen fäste?"
    Bra fråga, jag har försökt slita mig otaliga gånger men har med åren utvecklat en slags rå abstinens efter att tillbringa internet-tid med vuxet felstavat BÄBIS-pjat!

"Bebis i magen sparkar så ida! bebis gillar ock ligga på rygg för bebis tycker de e schönt! men när min sambo mysser med mig känns de som hans vitkiss ska ge bebis i magen nån sjuckdom! De gör sååå ont i tjejtrakten och så"

Oh yeah!
  • MatsAtari

Lite kul tråd detta.
    Både Bebis, Baby och Bäbis finns med i svenska akademins ordlista{#lang_emotions_embarassed}

Det är lika kul varje gång att sätta dit en rättstavningsmupp som har fel i typ allt{#lang_emotions_cool}

• Tottelina
    Miot skrev 2010-04-21 20:42:30 följande:
    vitkiss??? Men fyfan va äckligt!
    Okej mysrest är också vedertaget här, så länge det är småäckligt och fullkomligt omskrivet så är det tydligen fritt fram!
  • Miot
    Tottelina skrev 2010-04-21 20:45:21 följande:
    Okej mysrest är också vedertaget här, så länge det är småäckligt och fullkomligt omskrivet så är det tydligen fritt fram!
    Mysrest låter ju bara töntigt men vitkiss? Hua =)
  • Minifer
    MatsAtari skrev 2010-04-21 20:44:24 följande:
    Lite kul tråd detta. Både Bebis, Baby och Bäbis finns med i svenska akademins ordlista Det är lika kul varje gång att sätta dit en rättstavningsmupp som har fel i typ allt
    hahahaha! *snap!*
  • Michisen
    Miot skrev 2010-04-21 20:46:47 följande:
    Mysrest låter ju bara töntigt men vitkiss? Hua =)
    Alltså, just det där att kalla sex för "mys" tycker jag är oerhört obehagligt eftersom man dessutom gladeligen skriver "Ikväll hade hela familjen mys framför TV:n" och då förväntas jag förstå att man inte "myst på -det- sättet."

Varför inte kalla saker vid deras rätta namn? Jag misstänker liksom att de flesta av oss skulle tåla det. Sedan behöver man kanske inte vara totalt vulgär, men "sex", "penis" (istället för myspinne) och "vulva" (istället för myshål) kan väl inte vara så jobbigt att skriva?
  • Tottelina
    Michisen skrev 2010-04-21 20:50:50 följande:
    Alltså, just det där att kalla sex för "mys" tycker jag är oerhört obehagligt eftersom man dessutom gladeligen skriver "Ikväll hade hela familjen mys framför TV:n" och då förväntas jag förstå att man inte "myst på -det- sättet." Varför inte kalla saker vid deras rätta namn? Jag misstänker liksom att de flesta av oss skulle tåla det. Sedan behöver man kanske inte vara totalt vulgär, men "sex", "penis" (istället för myspinne) och "vulva" (istället för myshål) kan väl inte vara så jobbigt att skriva?
    Det är så svart eller vitt här.
    Antingen är det oanonymt och man talar om myyys och ska man vara riktigt hipp skriver man "sexa".
    Sen har vi KR där det är mer "min man gillar att knulla mig i röven".

Vet inte riktigt, föredrar kanske bäbis då framför det sista men pest eller kolera.

Nån som vet vart "ordet" bebi/bebin kommer ifrån?
  • Miot
    Michisen skrev 2010-04-21 20:50:50 följande:
    Alltså, just det där att kalla sex för "mys" tycker jag är oerhört obehagligt eftersom man dessutom gladeligen skriver "Ikväll hade hela familjen mys framför TV:n" och då förväntas jag förstå att man inte "myst på -det- sättet."Varför inte kalla saker vid deras rätta namn? Jag misstänker liksom att de flesta av oss skulle tåla det. Sedan behöver man kanske inte vara totalt vulgär, men "sex", "penis" (istället för myspinne) och "vulva" (istället för myshål) kan väl inte vara så jobbigt att skriva?
    Håller med dig helt och hållet!! Jag fattar inte heller vad det är för farligt att skriva samlag, slida, penis, bla. Och sperma! =)

Och det där med mys, vem kom på att det skulle vara att ha sex? Vad ska man tro när folk skriver: Nu ska vi ha fredagsmys med familjen?
Svar på tråden Det heter inte BÄBIS