• Puma87

Det heter inte BÄBIS

Nej fan lär er stava det heter BEBIS eller BABY inte BÄBIS. Lär er stava för guds skull

Kitty 081003
  • Svar på tråden Det heter inte BÄBIS
  • Slutetärnära
    Puma87 skrev 2010-04-21 13:12:18 följande:
    Hur gammal är du egentligen? 13? Ägd? Snacka om att någon har hamnat på fel hemsida. Det är nog lunarstorm du ska besöka
    Hahaha ÄGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jaså, vad är lunarstorm för nåt då?
  • Slutetärnära
    Momalicious skrev 2010-04-21 13:13:38 följande:
    Alltså, du kanske ska lägga ner debatten nu? Folk har svarat på din fråga. Dessutom har vi motbevisat dig att Bäbis är en korrekt stavning, så egentligen, vad är det? Vill du bara tjafsa eller?
    Woooooooord {#lang_emotions_laughing}
  • peikko
    Momalicious skrev 2010-04-21 13:13:38 följande:
    Alltså, du kanske ska lägga ner debatten nu? Folk har svarat på din fråga. Dessutom har vi motbevisat dig att Bäbis är en korrekt stavning, så egentligen, vad är det? Vill du bara tjafsa eller?
    TS har inte ens svarat på allas inlägg om att hon faktiskt har fel, så tjafs är nog en trolig anledning till den här tråden ja.
  • Dripknot

Eller folk som skriver bebbe eller bebbar... Vidrigt!

Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Jezamine
    Puma87 skrev 2010-04-21 13:12:18 följande:
    Hur gammal är du egentligen? 13? Ägd? Snacka om att någon har hamnat på fel hemsida. Det är nog lunarstorm du ska besöka
    Jag har barn som är 6 resp 3 år äldre än dig.kan du tala om vad Lunarstorm är ?
    Avstängd tills vidare
  • Michisen
    Jezamine skrev 2010-04-21 13:18:28 följande:
    Jag har barn som är 6 resp 3 år äldre än dig.kan du tala om vad Lunarstorm är ?
    Lunarstorm är ett community. Ungefär som Facebook, fast med en lite yngre målgrupp.

http://www.lunarstorm.se/
  • Jezamine
    Michisen skrev 2010-04-21 13:19:31 följande:
    Lunarstorm är ett community. Ungefär som Facebook, fast med en lite yngre målgrupp.www.lunarstorm.se/
    Tack snälla du för info
    Avstängd tills vidare
  • Michisen
    Jezamine skrev 2010-04-21 13:20:13 följande:
    Tack snälla du för info
    Så lite så. Det var så längesedan jag besökte just den internetsidan att jag först blev tvungen att använda google för att få reda på ifall den fortfarande fanns kvar.
  • Slutetärnära
    Michisen skrev 2010-04-21 13:21:41 följande:
    Så lite så. Det var så längesedan jag besökte just den internetsidan att jag först blev tvungen att använda google för att få reda på ifall den fortfarande fanns kvar.
    Sluta ljug, du var inne nyligen {#lang_emotions_wink}
  • peikko

Hittade dock inte orden "mammi", "pappi" eller "bebbi" i SAOL heller, stavningen "bebi" fanns med som ett alternativ till baby.

Tips till TS bara!

Svar på tråden Det heter inte BÄBIS