• Puma87

Det heter inte BÄBIS

Nej fan lär er stava det heter BEBIS eller BABY inte BÄBIS. Lär er stava för guds skull

Kitty 081003
  • Svar på tråden Det heter inte BÄBIS
  • Slutetärnära
    peikko skrev 2010-04-21 13:24:36 följande:
    Hittade dock inte orden "mammi", "pappi" eller "bebbi" i SAOL heller, stavningen "bebi" fanns med som ett alternativ till baby. Tips till TS bara!
    Haha tänkte på det också :P Men ville inte såra henne {#lang_emotions_laughing}
  • Michisen
    Slutetärnära skrev 2010-04-21 13:22:49 följande:
    Sluta ljug, du var inne nyligen
    Nope. Det är så länge sedan jag var där att mitt användarnamn tydligen slutade att fungera och någon annan hade övertagit det.
    Och nu när jag tittade på "min" gamla sida utifrån så är det till och med så länge sen att den andra har avslutat sitt konto. Mitt gamla nickname är alltså ledigt, jag kanske skulle gå med igen!
  • Michisen
    peikko skrev 2010-04-21 13:24:36 följande:
    Hittade dock inte orden "mammi", "pappi" eller "bebbi" i SAOL heller, stavningen "bebi" fanns med som ett alternativ till baby. Tips till TS bara!
    Va? Har inte Gulletussan fått vara med och skriva i SAOL?
    Skandal!
  • peikko
    Slutetärnära skrev 2010-04-21 13:26:51 följande:
    Haha tänkte på det också :P Men ville inte såra henne
    Det vara bara information från min sida!
    Och med tanke på attityden emot andra i den här tråden gällande att dom vill fortsätta skriva bäbis så är väl ts kanske tåla kritik själv om det skulle komma också.

Jag kritiserar dock inte, bara upplyser!
  • Slutetärnära
    Michisen skrev 2010-04-21 13:27:41 följande:
    Nope. Det är så länge sedan jag var där att mitt användarnamn tydligen slutade att fungera och någon annan hade övertagit det. Och nu när jag tittade på "min" gamla sida utifrån så är det till och med så länge sen att den andra har avslutat sitt konto. Mitt gamla nickname är alltså ledigt, jag kanske skulle gå med igen!
    Ja fan, do it. Gå med igen!!!!!!!!!!!!!!!!! {#lang_emotions_tongue_out}
  • gumtree

underhållande tråd

TS - kommer du sluta störa dig nu när du fått reda på att BÄBIS är en helt korrekt stavning...?

• redneck girl

bäbis,bäbis ,bäbis.jag skriver bäbis..kommer nog alltid göra det.vare sig du vill eller ej.

• Michisen
    Slutetärnära skrev 2010-04-21 13:29:30 följande:
    Ja fan, do it. Gå med igen!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Men sedan jag hittade FamiljeLiv så känns Lunarstorm så... vuxet? {#lang_emotions_undecided}
  • BillyX

Bäbis om man pratar bäbisspråk. Bebis om man pratar vuxet. Spädbarn om man är tråkig.

Svar på tråden Det heter inte BÄBIS