nyttförsök2010 skrev 2010-05-07 12:03:29 följande:
Heja, 3+ gillar vi! För mig sa de att det nästan alltid stämmer med första blödningsdag från missfallet (om det nu är så man fått MF vill säga, antar jag), så man räknar det som SM. Men äh vilket skitsnack om UL och vänsterhänta! Finns väl ingen sån vetenskaplig bevisning om att nåt är "farligt" med många UL. Att man alls får uttala sig så som BM - konstigt!!Är säkerligen en resursfråga då, vilket väl på sitt sätt inte är så konstigt. Även om det är gratis för oss med MVC och VUL så är det ju inte det för skattebetalarna... Fast vid MF nyss så borde man kunna få, för förhöjd oro och svårt att veta datum (viklet ju påverkar om man ska göra KUB/NUPP mm).
Japp, HEJA 3+ hhehe =) då e vi nästan lika långt gångna??
det va vul hon mena på, vet inte om de e mer de som kan va så på än vanligt ul.
Ja jag hade ju svårt å veta datum för sm, iom att förra cykeln va SKITSKUM.
riktig normal mens 9mars. Sen dag 15-18 dagar i cykeln efter mensen, så kom de mini blodstrimma, sen uppehåll 2 dagar, sedan blodblandad flytning, SEN på dag 22 blodtork, så va de som sparsam mens i 12 dagar! (aldrig någonsin haft såhär i mitt liv) å frågan är ju när man börjar räkna att de börja... men "gyn" ja undersökte mig hos innan, sa att ja skulle räkna dag 22 som mensstart, dvs 30 mars..
fattar inte hur ja kunde få så konstigt den gången. Å iom det så sluta ja blöda vid helgens början 10april?? börja känna tappen i samband, så ja visste hur den va vid mensen, å de hände massor från mensens slut, till äl. MASSVIS ändra den sig! Å sen va den stängd efter äl (De som förvånar mig är att efter mensen tänkte jag, HUR SKA JAG NU veta när äl komemr :( ) hade kanske 5? äl-tester kvar å tänkte Jag fick stegring 2 dagar sist, så testar ja varannan dag missar ja ju inte å se den. Fick flytning rejäla dag 14, testa då MINUS. Sexa dag 15, Äl testa dag 16++ , å Sexa den dagen. sen testa ja svagare dag 17... =)))
så då kom äl så fort efter mensen slutat, så ja va lycklig. Å sen pricka vi, å fick +... HELT SJUKT.
så 10april va de nattsvart me blödningen, å 30 april (2 dag efter min bim, å 1 dag efter bim enligt ff tempsidan, så testa ja +)
SÅ fort kan de gå me lite tur =)
JUST JA, hon bm, hon sa att hon kunde höra me en läkare om o känna på magen för o se hur lång gången ja e, hon känner att den e förstorad livmodern.. men oxå se va hon säger om vul, tror ja hon mena på. Ska dit 17.e på hälsosamtal =)