Plus igen efter mf/ma
Har fått molvärk idag igen vilket jag inte haft på några dagar och direkt får jag för mig att nåt är fel. Usch jag vill bara ta ultraljudsapparaten på jobb och köra över magen för att se om allt ser normalt ut, större och med hjärtslag. Men ska försöka stålsätta mig.
Varför är man så stark vissa dagar för att bara bli svag sekunden senare?
Man mår ju tyvärr inte bättre av att läsa om att andra drabbas av min största fasa :/ Är såå rädd för att hamna där igen.
Sådär detta blev ett total egoinlägg. Men kände att jag behövde ventilera lite *kram på er*
Jag är i (ca) 10+1 idag å jag kan förstå dig så mycket. Ja har ej drabbats av Ma tidigare, men jag har tänkt på detta med om barnet lever eller inte så mycket, mina 2 andra graviditeter tänkte ja inte alls lika.. iaf inte 1.a.. 2.a så tänkte ja väl 1 gång när ja blödde som mens typ. men när ja såg på vul 2ggr bebisen så lugnades ja ner å tänkte inte mer på de. Men nu e ja nojjig å vill se bebisen.. speciellt när alla slänger in bilder + säger att de varit på Rul, eller tidigt ul.. Man är ju glad för dem, men man vill gärna vara 1 av dem som skriver här att allt är bra. DÅ kan jag njuta tror jag, mer.. Även om ja försöker de nu.