Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Plus igen efter mf/ma

Cat79 skrev 2010-08-04 20:33:55 följande:
    PåvägMot Syskon och Kajsalisa: kul med RUL för er med nu i dagarna.
    tack så mycket =)) ja de ska bli spännande!!

2barnsmamma84. Åh tack så mkt =)) Tvillingar nehej du hihi

tänk att du e typ 2v före mig PRECIS! =)) häftigt värre
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    kajsalisa skrev 2010-08-05 08:26:37 följande:
    Cat och Påvägmotsyskon; lycka till idag!!!
    tack så mycket. 1tim 40min kvar *svimmar snart av nervositet....* =)
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Bf 4-6/1-2011(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon

Magen innan Ultraljudet =)  Ultraljudet gick bara bra, å vi fick hon som förlöste min 1.a son som kollade (annars har man en rutinbarnmorska ja haft på mina 2 tidigare Rul. VI fick 4 bilder av henne

Könet kollade vi, o när hon satte ner för o börja se de vitkiga först så sa hon HOPPSAN typ.. å ja haja varför o såg könet direkt =)   HjärtaVi väntar en POJKEHjärta

Det roliga var att när hon kolla när bf blir så sa hon NYÅRSAFTON....!!! SÅ jag är i 18+5 sa hon...

Hennes förklaring är att när ägget o spermierna smälter samman tar de en viss tid. SEN när det implanteras så går det fort.. därav mitt bf.. men äl va ju när ja testa.. å då e mens-bf senare.. MEN de e på nyår filma också såklart. Ska ditt i v,.28 pga koll av moderkakan. (så gör vi tul samtidigt)
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Nyår 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    LittleJunia skrev 2010-08-05 21:15:26 följande:
    GRATTIS på väg mot syskon till ett lyckat UL och en underbar liten prins!
    Tack så himla mycket =))
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Bebis Nyår 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    Muffe80 skrev 2010-09-15 07:40:35 följande:
    Jag kan inte sluta gråta, tårarna bara rinner nedför mina kinder, dels lider jag med sugarrush och sen så fick jag troligen missfall i morse FY FAN så orättvist, jag orkar inte mer.

Sambon är jätteledsen och jag orkar knappt inte skriva här

när jag vaknae i morse kände jag hur ngt rann, sprang till toan och då var det massor med RÖTT blod på hela benen, i toan och på golven Vilken jävla syn......

Är sååååå ledsen, vad gör man??

FAN FAN FAn...

Och så sugar, på samma dag? är det ens möjlgt??? Vi får stötta varandra om det nu är så illa för dig som för mig.
    Jag vill inte ge dig falska förväntningar. MEN!!! JAG kan säga att med mitt 2.a barn, så jobbade jag under sommaren när ja fick ++ me honom, 1v senare efter + så cykla ja o kände mig konstig emellan benen, tänkte NU kommer ja börja blöda.. Å mycket riktigt, ja kände efter när ja fick tillfälle o JA blod på fingrarna, rött blod.

JAG blödde en hel del kan jag säga.. hade bara konstig k'änsla mellan benen, inte ont i magen.

va ledsen o åkte till lokalen o la mig i swoffan då min patient sa att de va okej.

trodde verkligen att NU är de kört. Hade fått mf 3mån innan nämligen.

testa me cb hemma, fick lika om inte starkare + hemma (vet inte om de va efgter 2-3 dagar?  sen ringde sjukhuset som sa avvakta bla bla, NEJ FAN HELLER, så ja åkte in, tiden ja fick samma dag va lite sent för mitt barn o va uppe på, så ja fick tid för Vul dagen efter. Å man såg en liten bebis, men hjärtat va tackt o intackt, så ja fick återkomma 2v senare. OCH där såg man hjärtslagen!!!

HAn blir snart 18månader =)) SÅ GE INTE UPP. Man kan blöda och ja blödde Mycket rött rinnande blod!!
    Ja va ju i tidigt skede.
    Tänker på dig!!!!!
    Theodor 2007 Dexter 2009 & BF - Nyårsprinsens =)
  • PåvägMotSyskon
    Muffe80 skrev 2010-09-15 10:37:07 följande:
    Ringde bm nu som heller inte var så där supertrevlig...
    Hon sa att det är ganska ovanligt med två missfall på raken

Hon sa ven att det inte är nån ide att jag åker in till akuten för de kommer bara skicka hem mig och kan inte göra eller inget se. Jahap...
    FEL SÅ FEL, ja åkte in me barn 2, fick tid väldigt snabbt!!!!   ringde in då va de avakta som gällde.

Mitt råd, ÅK IN!.

ÖLyssna inte på BM, de vet inte allt.
    JA blödde som ja skrev i inlägget ovan ;MYCKET rött rinnande, men som blev brunaktigt mer o mner på kvällen, o sen borta typ dagen efter.

ÅK in o kolla. Du är inte dum, du kan ju fortfarande ha en Bebis i din mage som lever o mår bra. Å de vill du väl veta isf?
  • PåvägMotSyskon
    Muffe80 skrev 2010-09-15 11:24:37 följande:

Tack för solskenshistorian men alla mina symtom är borta också, vilket är ett dåligt tecken Men visst, det känns ovisst att inte VETA till 100 % vad som händer. Jävla vården!

ja hade inga alls symtom me mina graviditeter, förutom mensen va borta typ.. så de där me symtomer är inte så mycket o lita på tycker jag, för hormonerna är ju fortfarande där.

åk in, det känns mycket bättre sen Man ska inte gå och tänka massa oroande tankar, utan att kolla först så ni kan bearbeta de tillsammans isf-. Tänker på dig/er
  • PåvägMotSyskon

muffe. har du testat dig något?? ja fick ju riktig blödning rött me barn2  för o bli brunaktigt sedan.. så ge inte upp även om de känns så.

HOppas på et lika starktt pos test

• PåvägMotSyskon

jaha men många blöder ju till o från i sin graviditet, ett mf brukar ju oftast blöda rejält möjlig magont sen e de över.

Du får skriva  här sen o visa bild om du kan det på testet du tar sebn, ja håller tummarna!!

• PåvägMotSyskon

själv går man in i v 26 på lördag =)) Känns som tiden springer fram nu, ja den springer me mina prinsar  =)
    en som är  3½i nov och en som blir 1½ nu snart =) man hinner inte me magen näatan.

Måste ju köpa overaller idag till minstingen och lillpojken i magen.. min äldsta e född mitten av maj o 2.a slutet av mars, då man har aldrig behövt riktiga vinteroveraller.... nu blir ju Bfd nyår så de lär ju bli superfkallt!!!

VIlka ställen tycker NI har BRA barnoveraller.- Åhlens, kapahl,  lindex, h&m. ??

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma