Inlägg från: airamanna |Visa alla inlägg
  • airamanna

Plus igen efter mf/ma

Hej hej!

Jag hänger gärna med här, även om jag har lång tid kvar att oroa mig och längta, BF den 24 juli. (har ett MF i v 5-6 i feb-10 och ett MA i v 11 i maj-10 i bagaget)

Har fått tid för VUL på sjukhuset nästa vecka, känns väldigt skönt att få bekräftat att det faktiskt är någon där och att allt är bra, för tillfället så tror jag knappt på att jag är gravid.... 

Träffade min nya BM förra veckan, hon var jättebra och bokade in oss för inskrivning och UL så tidigt hon bara fick enligt deras rutiner, dessutom kvällstider så att sambon kan följa med

Kramar

• airamanna
    Odetta skrev 2010-11-30 16:28:51 följande:
    beklagar era mf, men GRATTIS till den nya inneboende! Och självklart: VÄLKOMMEN hit också

Har du sett att det finns en bf lista? Skriv in dig där vetja (den ligger i en egen tråd som lngekn finns i ts)

*kramkram*
    Tackar tackar!

jag har hittat listan och lagt till mig där  

kramar
  • airamanna
    kajsalisa skrev 2010-12-02 07:31:43 följande:
    Åååh vilken spännande dag här i tråden. Lycka till!!
    Kan inte annat än hålla med!
  • airamanna

Jag snor Muffes line... en fråga bara.

Jag har kikat på alla magbilder och blir lite nojig. Ni som väntar ert första barn, eller ni andra, när ni väntade ert första, hur har det varit med mage för er, jag tycker inte att det är någon större skillnad alls (är nu i v 7 (6+3) )

Har inte så mycket andra symptom heller, tycker mat är lite äckligt, men spyr inte, är trött och har lite spänningar i brötsen. Med MF och MA i bagaget börjar jag tror att det inte är någon där... (har fått tid för VUL nästa torsdag) 

• airamanna

Tack för lugnande svar känns genast lite bättre!

• airamanna
    Lallan skrev 2010-12-03 13:04:54 följande:
    inne en snabbis så jag hinner inte läsa ikapp nu. har en liten snuttande pojke vid bröstet och sambon sitter med en sovande tös
    Åååhhhh så underbart! Stort grattis {#emotions_dlg.flower}
  • airamanna

Grattis till alla nya små mirakel som kommit till under senaste dagarna!!! underbart {#emotions_dlg.flower}

• airamanna

Hurra på din fölsedag Havklippan!!!! och liksom alla andra håller jag tummar och tår allt vad jag kan för imorgon! 
    kramar 

• airamanna
    Lallan: Dom är helt fantastiskt underbara!!!!

En annan sitter här med hjärtat i halsgropen, ska på VUL om 2 timmar och är skitnervös... tänk om det inte är någon där... 
  • airamanna
    Hjärta Mini finns och hjärtat slår, jag är så lättad, även om jag vet att det inte betyder att det kommer gå bra så känns det ändå väldigt skönt att få sett Skrattande
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma