Inlägg från: airamanna |Visa alla inlägg
  • airamanna

Plus igen efter mf/ma

miraclee skrev 2010-12-09 13:07:06 följande:
    Har även fått JOBB idag! Ringde upp ett genom en kontakt, o fick de i princip på stående fot. Ska dit imorn på lönesamtal osv, så jäkla skönt!
    Grattis vad roligt!!!! 
  • airamanna
    miraclee skrev 2010-12-09 13:26:17 följande:
    Taaack!! :)

Graattis själv!! Skrattande
    Tack, det var väldigt skönt att få se ett tickande hjärta måste jag säga :) 
  • airamanna
    Mabaja, Havsklippan, mallanis
    Tack för uppmuntrande ord och Grattis till min lilla mini, känns som sagt väldigt skönt idag
  • airamanna

Tänker på er Havsklippan!!! och håller tummar och tår för att det ska se bättre ut på nästa UL. 

• airamanna
    2 barns mamman84: så underbart snuttigt söt han är, stort grattis!!!
  • airamanna
    Odetta skrev 2010-12-17 11:56:55 följande:
    Hihi...hemma igen efter frisören

Jag fick en hel timme med frisören och en massa bra tips hur jag kan göra med mitt hår, jätte bra! sedan klippte hon topparna och klippte upp det lite samt fixade en mjuk lång snedlugg och så satte hon upp det på ett snyggt sätt och visade noga hur jag ska göra för att få det eller det resultatet. Jag är jätte nöjd! Men haha...liiiite ångest har jag för jag räknade med att det skulle kosta 360kr (klippningen) men sedan köpte jag ju både en balsam och en spray så det blev dubbelt så mycket!!! Jaja...jag går till frisören kanske en gång om året, får se detta som en julklapp till mig själv (ska bara få mannen min att se det så också..han lär tuppa av)

Men i alla fall....såhär blev resultatet:

kramkram, nu ska jag läsa ikapp
    så himla fint det blev!!!! Skrattande tycker det låter som en ypperligt bra julklapp till dig själv!
  • airamanna

Stort grattis till ditt lilla underverk Björnis!!!

• airamanna

Grattis till alla nytillkomna små underverk!!!!

• airamanna

Hej, alla, vad det händer grejer här i tråden, hinner knappt med att hålla koll...

Var på UL igår och mini mådde finemang och var precis lagom stor för 12 fulla veckor Glad sprallade runt en massa och vinkade på oss, helt underbart skönt!

Happi: Grav-diabetes låter jobbigt, hoppas att det blir ok ändå och att du får all hjälp som kan tänkas behöva!

Lycka till hos BM idag Muffe

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma