Inlägg från: Saftmedbulle |Visa alla inlägg
  • Saftmedbulle

Plus igen efter mf/ma

Pancakes skrev 2010-11-23 13:29:19 följande:
     Nej då, jag är lika gammal som du. Första barnet. Stockholmare, inte helt oväntat...
    Samma här- 39, och Stockholmare... Är bara här inne och spanar. Fick missfall för två veckor sen och har då...som ni nog förstår.. inte plussat än (vilket ju den här tråden handlar om). Men! Snart så hoppas jag vara på plus-spåret igen...
  • Saftmedbulle
    mallanis skrev 2010-11-23 19:44:07 följande:
    BULLEN! Åh vad jag hoppas att du kommer hit snart och stannar kvar!
    Tack! Vad gullig du är!
  • Saftmedbulle

Pancakes: Tack så mycket för grattiset! Jag sparar det tills det blir plus ;)
    Har just varit på gynakuten på återbesök idag och fått veta att allt är ute (sen missfallet för två veckor sen), så vi väntar en cykel och sen får jag och mannen jobba på lite... Men! Jag tror absolut att plusset kommer snart, men lite till får vi vänta. Jag lyssnar och lär av er så länge :) Känner mig absolut välkommen i alla fall!

• Saftmedbulle
    FruW skrev 2012-01-02 10:22:47 följande:
    Finaste magen MCT!!

Havsklippan jag känner som du, inte ett dugg gravid! Eller, jag VÅGAR inte känna så... Men bestämde mig i morse för att försöka våga leka lite med tanken iaf, försöka våga vara glad åt liten i magen...

När ska man ringa mvc för inskrivning? Verkar läskigt tycker jag! Ska ni andra göra kub? Har inte funderat på det heller, är ju "inte" gravid, men måste man boka det långt i förväg?

Kram från mig
    Hej tjejer! Hade inte koll på att det fanns en gravidtråd... :) BF-listan var lång som en stång, så den orkar jag inte skriva in mig på...
    Just nu har jag inga symptom heller efter att ha jättespända bröst och mått illa lite nu och då. Nojjig? Absolut! Men... den här gången bara MÅSTE det gå...
    Har VUL 9/1... både längtar dit och inte... Ska inte kontakta mvc förrän efter VUL:et.

Wow, vilken mage MTC! Cool!
  • Saftmedbulle
    sugarrush skrev 2012-01-02 12:42:46 följande:
    Vilka fina magar Mabaja och MCT! Hehehe minns hur det var att vara en strandad val... Det mest komiska var när vi skulle färdknäppa de där sista dagarna, herregud vad det var omöjligt.. Typ "du där bakom valen, du kan väl säga till när du är klar, eller om du är sugen på nån annan ställning får vi ta en konstpaus så du får rulla mig till någon annan ställning, men föreslå inte någon ridställning för det kommer knäcka dig på mitten, bokstavligen... "
    Hehehe sweet memories...
    Ha, ha! Hur kul som helst!
  • Saftmedbulle
    Mamma till W skrev 2012-01-02 11:26:27 följande:
    Tack!

Med kläder går det an, utan ser det bara föööör jävligt ut...

Jag ringde till mvc i v 12... det var inte poppis.. men då hade jag sett ett hjärta slå två ggr så då kände jag att jag kunde ringa!    
    Snygg mage, du med! Jaså... de tyckte att du ringde för sent på mvc?
  • Saftmedbulle
    MCT79 skrev 2012-01-03 08:50:54 följande:
    Sofy... för fan! I natt drömde jag att vi startade eget.... snöskottning i Hallonbergens centrum.. med spade! Nått bättre kan vi väl komma på?!??!
    Vadå? Är inte det en bra affärsidé? ;)
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma