Inlägg från: disturbed |Visa alla inlägg
  • disturbed

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2012-01-22 23:41:24 följande:
    inget stämmer i den.
    Inget som stämmer i ngn utredning som gjorts, väldigt märkligt må jag säga. 

Och ditt ex var väl samarbetsvillig om någon. Ni var ju överens om att barnen skulle vara stadigvarande boende hos honom? Då kan du ju inte säga att han inte samarbetar om NI är överens.

• disturbed
    telgebo skrev 2012-01-23 00:02:19 följande:
    Jag lägger ner det här för ni vill ju för fan inte tro på mig vad jag än säger.
    GAHHH!! Vad har ni för problem?? Allvarliga

Jag har fan sagt SANNINGEN och ni som sitter med utredningen har en massa falska uppfattningar som exet ljugit ihop och vill ni tro på honom som gör det, HUVUDSAKEN är iaf att JAG vet att han ljuger och kommer med trams snyfthistorier och daltar till sig sympatier det är inte det minsta synd om honom som slår våra barn.
    Nu tycker jag du är lite hård, faktiskt. Och vad vi har för problem? Jag kan ju bara svara för mig, och jag har ADHD, trombocytfunktionsdefekt och förkylningsastma. Sen är jag alldeles för envis, lite smådryg emellanåt och väldigt oseriös också. Hmm, det var nog dom problemen jag kom på som jag lider av, inte så allvarliga dock. Går helt utmärkt att leva med
  • disturbed
    telgebo skrev 2012-01-23 00:17:18 följande:
    Dis: Du är ju bara så oseriös suck!!! Jag menar du måste gallra i det du läser i utredningen fattar inte ens varför du läser den eller nån annan här heller för delen. Brukar ni gotta er åt andras elände.

Nu tänker jag inte sitta här längre och förklara för er tröga som bara tror jag ljuger och försöker slingra mig för ni vill ju för fan inte tro mig och det är det som erat problem ni vill inte tro mig så sluta då fråga då för ni har ju redan er bildade uppfattning om mig men jag vet ju vad som är sant och det är det VÄSENTLIGA i det hela och sen skiter jag i vad fan ni tycker och tror, det betyder inte ett skit.

Dis: Kan inte ens fatta hur du kan fjanta runt och inte se ditt absurda svar på min fråga, jag anser man är störd när man svarar så som du gjorde samt att du misstror människor är fan ett allvarligt problem som du måste ta itu med och beställ fan inte handlingar som du inte kan hantera och vad fan har ni som beställt dom med mitt liv att göra? Tycker det är jävligt obehagligt att det sitter vuxna människor på eyy sajt och gottar sig åt andra människors öde, skämmes på er för fan!!
    Misstror människor - ja, du kanske inte kan se att det är precis det du gör också? Hela tiden? Ang allt. Du tror att varenda en vill åt dig, och så är inte fallet. 

Lugn o fin nu. Jag har inte beställt nånting? Förstår inte va du pratar om. Och nej, jag gottar mig inte ett dugg. Att vara utan sina barn önskar jag INGEN! Det måste va helt jävla grönjävligt. 

• disturbed

Och förövrigt - vad vi har med ditt liv att göra? Jadu Telge, DU fläker ut det över HELA familjeliv, utan hämningar. Tänk dig för, vart du skriver för vemsomhelst kan läsa det, så va rädd om dig. 

• disturbed
    telgebo skrev 2012-01-23 00:37:05 följande:
    Sluta överdriva nu för fan sofy. Jag fläker då fan inte ut det över hela FL, jag skriver om det i denna tråd och lite om det i en annan som handlar om depressioner det är fan inte hela FL och vet du...jag har inget att skämmas för och vet du mer: Ingen känner mig så jag är inte orolig det är bara du och dina lattjo kompisar som har lite sjuka vibbar som kollar upp vem jag är var jag bor och sånt stalker beteende, normala människor som jag och de andra gör inte sånt och vi anmäler inte heller tills och eller ringer snuten för minsta lilla.
    Vänta nu, ursäkta. Vad anklagade du mig precis för? Ringa snuten? Angående VAD? Du ska nog ta de lite lugnt med att påstå saker som inte är sanna hurru du.

Jaja, normala människor som du.. Jag som e onormal (?) lägger ner de här o går o lägger mig istället.
  • disturbed
    telgebo skrev 2012-01-23 00:51:43 följande:
    Dis (sofy) du anklagar ju mig för att jag ljuger om utredningen om mina barn osv och du ger sken av att du tagit del av den. Uppenbarligen så kan du inte läsa, nån här av dina lattjo kompisar kolla upp vad jag bor, påstås ha läst mina utredningar, ringer soc och polisen och och det är fan stalker beteende och inget normala männskor gör och jag sa för ganska länge sedan för minst 30 minuter sen om inte mer att jag ville lägga ner och diskutera det här för ni har ju bestämt er för att misstro mig så det tjänar ju knappast nåt till att jag berättar för ni tror ju soc är gudar och tycker det är toppen att jag har mitt ÄLSKADE ÖNSKADE barn som jag längtat efter i 2 år  i jourhem.
    Jag anklagar dig inte för något, exakt VART har jag anklagat dig, visa det gärna? Jag skrev att det lät oerhört märkligt om ALLA utredningar är "påhittade av personer som inte gillar dig" - typ. Sen ifrågasatte jag hur du kunde skylla allt på ditt ex (barnens pappa) när ni båda kommit överens? 

Och förövrigt tror jag inte soc är gud, jag tror ingenting om dom för jag har ingen erfarenhet av dom. Så i rest my case på den.

Sista grejen, det är väl förfan inte TOPPEN att Alice är i jourhem? Vem har påstått det menar du?

INGEN härinne vill åt dig, det är heller ingen som skrattar åt din olycka ang dina barn. Men du stöter ifrån dig precis allt som skrivs till dig, och det är en aaaning frustrerande. 

• disturbed
    MCT79 skrev 2012-01-23 11:54:45 följande:
    Oj glömde.. inget regelbundet alls... tror inte det är något på g...
    Det kan vända fort
  • disturbed
    Liberté skrev 2012-01-23 14:20:57 följande:
    Min mage är stenhård nu, haft sammandragningar hela dagen trots att jag legat i sänge. Får nog vackert ringa in och höra vad dom säger.... 
    Haha, har du hängt här innan? Jag är liiiite förvirrad efter namnbytena..... Skäms
  • disturbed
    Mamma till W skrev 2012-01-23 15:08:08 följande:
    Sofy: jag tror att det är tinkalilla. :)
    Haha okej! Dåså  
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma