telgebo skrev 2012-01-23 00:51:43 följande:
Dis (sofy) du anklagar ju mig för att jag ljuger om utredningen om mina barn osv och du ger sken av att du tagit del av den. Uppenbarligen så kan du inte läsa, nån här av dina lattjo kompisar kolla upp vad jag bor, påstås ha läst mina utredningar, ringer soc och polisen och och det är fan stalker beteende och inget normala männskor gör och jag sa för ganska länge sedan för minst 30 minuter sen om inte mer att jag ville lägga ner och diskutera det här för ni har ju bestämt er för att misstro mig så det tjänar ju knappast nåt till att jag berättar för ni tror ju soc är gudar och tycker det är toppen att jag har mitt ÄLSKADE ÖNSKADE barn som jag längtat efter i 2 år i jourhem.
Jag anklagar dig inte för något, exakt VART har jag anklagat dig, visa det gärna? Jag skrev att det lät oerhört märkligt om ALLA utredningar är "påhittade av personer som inte gillar dig" - typ. Sen ifrågasatte jag hur du kunde skylla allt på ditt ex (barnens pappa) när ni båda kommit överens?
Och förövrigt tror jag inte soc är gud, jag tror ingenting om dom för jag har ingen erfarenhet av dom. Så i rest my case på den.
Sista grejen, det är väl förfan inte TOPPEN att Alice är i jourhem? Vem har påstått det menar du?
INGEN härinne vill åt dig, det är heller ingen som skrattar åt din olycka ang dina barn. Men du stöter ifrån dig precis allt som skrivs till dig, och det är en aaaning frustrerande.