Dag o Natt;
HAHAHA! Jamen då förstår jag!!

Jag träffade en RIKTIG idiot också på vanliga MVC. Det var i 6+ något, hade blödit massor vid flera tillfällen då redan, bad om få göra ett gravtest. Det var positivt men inte STARKT, svagt rosa bara. Jag frågade varför de va så, och om de isåfall varit ett MF igen eller ngt. Hon sa "Ja, de kanske det är. De är ju inte bra alls att blöda, så jag skulle tro på MF!" - Jag blev skitledsen och orolig. Frågade om de va dåligt att de inte va så starkt, om det var avgörande "Ja, ett såhär svagt streck talar ju inte för någon bebis"
.......
Bad sen vanliga BM titta och frågade va dom ansåg. "Inga konstigheter, de kan ta ett tag innan de blir ett jättestarkt streck om det ens blir det, men det har inget med utgången av graviditeten att göra. Bry dig inte om vad läkaren sa, hon vet inte hur dessa test fungerar.."
BRA att uttala sig sådär då? Idiooooooooot!!
Be din BM skriva en remiss till Spec me tanke på din Hypotyreos (det var de väl? Underfunktion?) lite virrig. De kan specen ta hand om och då hamnar du automatiskt där.
Vi gick ju hos Ragnhild på Ultragyn hela vägen också o gjorde VUL/UL varannan vecka. Tillhörde Specen från v 24 o gjorde UL + TUL var 4e vecka där + alla komplikationer me hyperemesis så de blev massvis på gynakuten också. Sen gick vi på Ultraljudsbarnmorskorna i Liljeholmen också, dom va kanon!!! Aldrig nån stress, supernoga o trevliga!