Inlägg från: disturbed |Visa alla inlägg
  • disturbed

Plus igen efter mf/ma

Saftmedbulle skrev 2012-01-23 17:27:04 följande:
    Tid? Du menar VUL:et? kl. 16... Är i v. 10... Tack!
    Tummen hålls!

Visst bodde du nånstans i Sthlm? Huddinge typ, närheten?

Jag är s....ofy förresten  
  • disturbed
    Mamma till W skrev 2012-01-23 19:38:05 följande:
    Nej du.. 2012! :)
    Men hurru du fröken! Du har ju vant dig ganska nyligen me en kid o barnvagn va? Äre inte dags o SES då? Vavava? Ja, vi är uttråkade.....
  • disturbed
    Mamma till W skrev 2012-01-23 20:00:02 följande:
    Jo vi ska ses! Jag kan typ alltid. Utom den här veckan.. haha. ÖF och bm imorgon, jobb på onsdag och lämna tillbaka min militärutrustning på fredag...

Har ni fått något datum om Uppsala?  
    Hahaha!!  

No inget datum. Remissen går iväg från Sthlm idag till Ackis, ska ringa på ons och får tid slutet av denna vecka eller början på nästa!  
  • disturbed

Dagonatt; Jag fick primperan, torecan, lergigan, lergigan comp o zofran. Inget hjälpte ;) Kram!! :D

• disturbed
    M I M M I skrev 2012-01-24 21:35:33 följande:
    MCT stor stor kram till dig!! Fundera över om du kan få en second opinion precis som disturbed säger. Kanske ska testa den "elaka" doktorn istället, motsatt botar liksom ;)

Jag håller tummarna för att du får ett annat svar! Om inte, du kommer orka resten av tiden, tänk på hur stark du är som har kämpat ända hit! Du orkar det sista med!!
    Disturbed.. hahaha.. why oh why!! Sofy kan du kalla mig ;) 
  • disturbed
    MCT79 skrev 2012-01-24 21:38:38 följande:
    Jag tycker disturbed passar super!
    Hahahahahahahahaha!!! Du e snäll du....... Demon
  • disturbed

Åh håller tummarna Mct! 26 minuter kvar Då kommer dom nog besluta om ev induktion alt ks snarast! :) Spännande! Vad vägde dom denna gång, och vad vägde dom sist?

KRAM!! 

• disturbed
    MCT79 skrev 2012-01-31 18:06:19 följande:
    Hmm.. nu blöder jag lite... det är väl okej när han var där och pillade??
    Hahaha, heeeelt normalt Jag blödde massor när dom varit där o grejat, ser läskigt ut men borde avta ganska snart, i annat fall ring - om de blir mer eller om du får ont osv. 

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma