Inlägg från: kajsalisa |Visa alla inlägg
  • kajsalisa

Plus igen efter mf/ma

Så, slutbjäbbat!!

• kajsalisa

Sugar; låter som en bra idé. Vi kommer åka till Australien över nästa jul. High life det kommer bli att flyga 25 timmar med en ettåring... ;)

• kajsalisa
    Pancakes skrev 2011-04-05 16:13:49 följande:
    Absolut, det gör vi nog alla. Ibland känns det hur lugnt som helst men sen när man tänker på VAD det är som ska ut VAR kan man lätt bli lite svettig :)
    Sådärja Pancakes. Där slog du till och prickade in inlägg nummer 18000. Shit va vi har skrivit sen jag startade tråden för nästan ett år sedan....
  • kajsalisa

Ånej åhå. Här har man varit borta en dag och kommer tillbaka till sida efter sida med tjafs. Jag startade INTE den här tråden för att det skulle tjafsas och jag ber en gång för alla;
    Ni som är sugna på att mucka med varandra, gör det i inboxen eller nåt, för vi andra är INTE intresserade av att höra skiten!!

• kajsalisa

Jag känner inte dig Telgebo och har därför ingen åsikt om hur du är som person, du är säkert en jättebra tjej, men jag kan bara konstatera fakta. VARJE gång det tjafsas här i tråden så är du inblandad. Tror inte jag har läst en enda arg diskussion här där du INTE utgör ena parten. Har du någon gång funderat på varför det är så?
    Kan det vara som MCT skriver att du ofta tolkar det vi andra skriver som påhopp, fast ingen annan i tråden verkar tolka det så? Tror du på fullaste allvar att vi andra i tråden ingår i en konspiration mot dig?

• kajsalisa

Lycka till Sofy!! Ser fram emot att träffa dig och Devin snart i andra tråden.
    Stor kram!!

• kajsalisa

Jag förstår att du är orolig Telgebo. Alla här förstår att du är orolig, för alla har gått igenom samma sak.
    Det jag tror att folk reagerar allra mest på är att du hugger så himla fort. Det verkar verkligen som att du tror att alla vill dig illa. Första inlägget MCT skrev till dig var inte det minsta elakt, utan menat att lugna, men ändå tolkar du det som att hon vill vara taskig och hugger DIREKT. Tro f-n att folk blir trötta på dig då. Du måste ha liiite högre tankar om oss andra än så.
    Jag skriver det här med all välmening i världen;
    Sluta förutsätt att vi andra vill dig illa. Du bränner ju dina egna broar, förstår du inte det?

• kajsalisa

MCT, hoppas du vill hänga kvar här.
    Kram

• kajsalisa

Vet du Maria, jag tror att du har rätt. Sex är underskattat. Det är superviktigt för relationen, även om man kanske inte alltid är så sugen...

• kajsalisa

Näe, förstår eran oro Maria. Här blir det inte så mycket sex pga lillen. Sömn är ovärderligt så när han sover vill jag sova... ;)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma