Plus igen efter mf/ma
Jag h
Jag h
Fast om du 2barnsmamma vill att Telgebo ska sluta tjafsa så får ju du också lägga av att provocera henne.
Det är så sjukt tröttsamt för oss andra att behöva läsa det eviga sandlådebjäbbet...
Å så förstås grattis till plusset också 2barnsmamma. Hoppas det blir starkare å starkare...
Melika; det går säkert bra. Mitt tips är många pauser och stödstrumpor. Det må vara osexigt, med absolut att rekommendera om du ska sitta still länge...
Mys Sugarrush!!
MCT; du ANAR inte hur mycket jag håller tummarna för dig. Tonvis med kramar!!
2barnsmamma; jag blir jätteledsen, orolig och arg när jag läser det du skrivit. Jag känner inte din sambo, och vill inte döma någon, men det låter inte bra.
Det låter som att du har koll på läget, men snälla snälla, lova att du tar hand om dig och barnen. Dom klarar sig inte utan dig...
Kram
Maria204; jag fick misstänkte aldrig att min förlossning var på g innan vattnet gick. Men med facit i hand så minns jag att jag faktiskt var väldigt lös i magen kvällen innan och sen gick vattnet vid två på natten...
Var rädd om dig 2barnsmamma. Varför kan du inte flytta hem till Sverige igen?
Allt sånt går att lösa 2barnsmamma. Jag kommer över personligen och hämtar dig i Danmark om det ska vara så...