Inlägg från: sugarrush |Visa alla inlägg
  • sugarrush

Plus igen efter mf/ma

Eftersom inte ctg-apparaten registrerade några värkar så verkar det inte vara farligt att avvakta med behandling av min ev. uvi tills de fått svar på odlingen. Eller ja, blir det mer ont så får jag ju åka in igen förstås. Men det verkar lugnt just nu.

• sugarrush

MCT, ta det lugnt och VILA! Jag vet, det är skitsvårt och tråkigt. Men det är det enda som hjälper med ligamenten. Ta en Alvedon om det gör jätteont, och gå och vila!

• sugarrush

MCT, ring in och be att få komma in på ett VUL! Gråt lite i luren! Jag lider med dig så ofantligt mycket!

• sugarrush

Det är så galet mysigt att ligga och dra sig i sängen medan någon annan ligger och sticker ut sin lilla fot genom skinnet. Jag kittlar den lilla foten och då försvinner den in igen.. Men snart är den ute och viftar igen! Mmmmmmmmmmm!

• sugarrush

MCT vännen, har du kommit så långt som 12+0 nu (grattis btw!) så kan jag sätta min högra hand på att det är växtvärk! Två bebbar

• sugarrush

... ger ju två gånger symptomen ju! Kram på dig!

• sugarrush

Leaeva: håller tummarna för dig o dina tre små. Bra att du ligger inne så att de har stenkoll. Hoppas hoppas det inte är ngn fara!!!!!!

MCT, tänker på dig. När kan du åka in på en koll?

Plutten, jag hoppas verkligen på ett starkare test imorrn, men blir ändå lite orolig för dig vännen. Hoppas hoppas hoppas det är som det ska!

2barnsmamma, ta och skaffa ett test nu hörrö! Jag tycker personligen det är mycket bättre att veta, än att gå omkring och oroa sig och inte veta. Vi här i tråden kan ju inte veta om du är gravid, visst låter det högst troligt med tanke på symptomen, men vi kan ju inte veta bättre ett test... Jag tippat på att du är gravid dock, väntar med spänning på att få veta hur det verkligen ligger till..!

• sugarrush

Bra, ligg där leaeva! Rör dig icke!
    Skönt att bebisarna mår bra. De måste ju stanna kvar därinne åtminstone några veckor till! Jättekram!

• sugarrush

Grattis Kjaam till en liten Theo! Vilka underbara nyheter!

• sugarrush

Vilken fin liten kille Kjaam! Grattis igen! Han ser ut att ha en riktig söt pussmun...gullet!

SoMa, grattis till nytt gravrekord!!!!! Njut av semestern! (jag är inte aaaaaallss avis... Cool)

Fjärde gången gillt?
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma