Mamma till W skrev 2011-08-09 09:51:02 följande:
Usch för foglossning sugar men en månad står du ut. :)
Igår körde jag första bodypump-passet på två mån så idag har jag sån träningsvärk att jag knappt kan röra på mig. Haha
Vad duktig du är! Bodypump är grymt bra träning tycker jag men OJOJ vilken träningsvärk man får de första gångerna...hahaha!
Labolinas skrev 2011-08-09 09:51:17 följande:
Bra att du fått tid & får det kollat om du är orolig! När har du BF?
Idag är det en vecka kvar till VUL hos min gyn (då bör jag vara i 10+3), nu har jag börjat oroa mig igen efter att inte ha varit så orolig sen vi såg hjärtat slå i v 7+2....Känner på magen om den växer från dag till dag (nästintill omöjligt att känna ändå ju), funderar obrutet på hur illa jag egentligen mår osv osv. Snälla, säg lite lugnande ord till mig!!
Jag har BF om 7 veckor, alltså 28 september.
Du, om hjärtat slog på VUL så pekar oddsen på att bebisen fortfarande mår fint därinne. Visst, man kan få mf/ma även efter att hjärtat börjat slå, men det är ovanligare. Jag minns att mina tidiga symptom (illamående, molvärk etc.) nästan försvann när jag befann mig i på 9+ någonting, så var inte rädd om symptomen går ner. Håll ut, du är snart i andra trimestern! Men vi vet alla hur jobbigt det är i början. Den där psykiska pressen... den önskar man inte sin värsta fiende.... Stor kram till dig!