• Odetta

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-03-29 21:59:45 följande:
    Tack flickorHjärta
    Hon är en ängeln nu hemlens vackra ängel.
    Kan inte förstå hur jobbigt dom har just nu och barnen som florade sin mammaGråter
    Barnen är 11-7-2-1 år gammla
    JÄVLA CANSER !!!
    Åh...när jag läste ditt inlägg så anade jag vem det är...har följt hennes blogg jätte länge. Skyndade mig dit och fan....så var det hon

Den kvinnan har verkligen kämpat...så otroligt sorgligt
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
  • Odetta
    3 barns mamma84 skrev 2011-03-31 07:45:57 följande:
    Jag är GRAVID fattar inte vad det är som hänt inget var planerad jag gjorde 1 test nu inne i toan för att se om jag hade hormoner kvar i kroppen och VIPIS vad händer JO DETTA !!!
    VA!!!! OJOJOJ gumman!!!! Shit...hur känns det???

*kramar gumman*
  • Odetta
    Pancakes skrev 2011-04-05 08:31:09 följande:

Godmorgon! Ja, visst var det Odd i trailern för nästa veckas program? Åh, vad roligt det ska bli att se!

Såg ni andra också programmet igår? Det var mer "läskigt" förra veckan än den här veckan tycker jag.

haha, jag, det var jaaaag satt och fnittrade hysterikt när jag såg mig själv...på TV liksom! Haha!
  • Odetta
    sugarrush skrev 2011-04-05 10:40:51 följande:
    Är det någon som måhända har någon aning om det jag frågade om igår kväll... Jag funderar så!
    låter ju som bebis  myyysigt vännen! *kram*
  • Odetta

Bara för att, mina två fina pojkar

V som är 10½ veckor gammal och E som är 2 år

En glad liten V:

• Odetta
    needtobreathe skrev 2011-04-07 07:53:12 följande:

Sugar;

Följ mig på min blogg om du har lust, där kommer de mesta ske framöver! Om du inte gör det så skickar jag iväg ett mail till dig när han e här såklart! :)

KRAM till er allihop! Ni är fantastiska! Vill inte yttra ordet som börjar på T... me fyra bokstäver ;) De betyder otur.. men puss på er!! {#emotions_dlg.flower} 

Åhhh...en till som är vidskeplig på detta med att säga tack när någon säger lycka till...jag trodde jag var ensam

Tänker på dig Sofy...massor massor massor!

*kramisar*
  • Odetta
    MCT79 skrev 2011-04-07 08:13:27 följande:
    Ohh vad skönt att det finns en till som aldrig säger T... när någon önskar lycka till! Folk tycker jag är knäpp!! Oooohh jag har hittat en knäppis till!!  :D  *dansar och jublar!*
    Me three!!!
  • Odetta

kastar ni också salt över vänster axel om ni råkat spilla lite på bordet tex??? Haha...det gör jag o min man tycker jag är lite knäpp för jag gör det även om vi är på restaurang

• Odetta
    needtobreathe skrev 2011-04-07 08:24:51 följande:
    Hahaha säga vadå sa du? Ja ser så dåligt ibland ;) Vågar knappt läsa de hahahaha! Fyfasen vilken fjant man är! Nejrå, nu har vi en klubb här på 3 pers.. du, jag & mct! Hohoo ;D

Taaack vännen!! (Va du är go som tänker på mig alltså.. haha) På månda smäääller de! Yiho! Får hoppas ungen är ute innan kl 21 så ja kan kolla på dig på tv haha ;) Förresten va du öppen/mogen när du sattes igång? Hur lång tid tog det? En kompis tog de 20 timmar för o då va hon omogen..

Kraaaam!! När busen är ute tycker jag vi styr en fika! Mabaja o andra som vill också såklart! Deal? ;)
    Absolut en deal!

Jag var nog rätt omogen...öppen 1 cm ch mjuk, men fortfarande lång tapp. För mig tog det rätt lång tid denna gången (som förra) där dem tog hål på hinnorna vid 16 tiden och 04:54 kom han sedan. Men trean vart jag igångsatt och då tog det allt som allt 8-9 timmar bara

Jag ser fram emot måndag att er lille vilding ska få komma ut, det har varit en lång väntan
  • Odetta

Haha...mig får ni se på "en unge i minuten" på måndag Egna bilder från förlossningen kan jag dela med mig efteråt...

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma