Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

Plus igen efter mf/ma

telgebo skrev 2011-03-04 11:33:04 följande:
    Ändå gör du det i din blogg för där står det ju en massa skitåsikter vad du tycker om mig saker som du har fått helt om bakfoten som inte ens stämmer eller som nån annan tutat i dig.
    Vet inte hur många ggr jag blivit utslängd av just dig i FL och saker du sakt kanske jag uppfattade fel men jag skrivet det jag känner.
    Punkt slut
    ♥Ebba 050607 Amadeus 080814 Elias 101208♥
  • 3 barns mamma84

Tänk att panodil är det bästa uppfiningen någon gjort haha har så ont i huvet så jag blir galen.

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-04 12:14:55 följande:
    men att man kan uppfatta fel när jag skrev i en tråd att en insemination kostar 5500 och sen påstå i sin blogg att jag betalat en kille 5500 kr för att göra mig gravid är ju rent förtal, det är ju inte sant, jag har inte betalat en spänn för nån insemination alls. och jag är inte heller anledningen till att du blivit utslängd vilket är 1 gång utan på hur du svarar mig. och du gick ju stolt ut i din blogg att du vann rätten om att få mig utslängd så sluta påstå nåt nu, jag tycker det är fel att skriva negativt om nån som inte stämmer och jag vet att det är mig du skriver om.
    Jag var inte ensam med att vinna utan jag hade kontakt med folk i FL också.
    Jag blev varnad flera ggr att inte skriva till dig och du var själv med om detta.
    Så sluta nu jag tänker inte bråka med dig längre.
    Du vet vem jag är och jag vet vem du är så lägg bara ner nu du skrev i min inbox att vi skulle gräva ner ALLT och vara vänner.

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-04 12:33:08 följande:
    jag trodde du ville samma sak men när du nonchalerar mitt inbox om detta och du skriver felaktiga saker som att jag skulle vara en hora blir jag fan upprörd och ledsen och jag bryr mig inte om 100 pers eller pvms hjälpte dig som det står i din blogg att hon gjorde jag tycker ´bara det är larvigt att gå ut jag vann mot fl precis som suttit i högsta instans som en annan har gjort gällande vårdnad då kan man snacka om att vinna och vara stolt men fl ha ha det känns lite ...lågt .

jag tycker du ska ta bort det felaktiga om mig och be om ursäkt för du skulle känna likadant om jag skulle gå ut med nåt om dig som inte stämde.

skriv om vad du i din blogg så länge du inte pratar och skriver om mig i den.
    Har aldrig sagt H till dig jag är inte så dum att jag kallar oss kvinnor för H precis.
    Har tagit bort och kan säga förlåt men nu lägger du ner.
    Sen finns det inget du kan säga om mig för inget har jag gjort.
    Lägg ner nu denna tråd en en tråd för oss.
  • 3 barns mamma84
    sugarrush skrev 2011-03-04 12:25:34 följande:
    Lägg ner stridsyxan nu hörni!
    Håller med blir så jävla less på detta jag går snart här ifrån det gör mig gladare
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-04 12:45:00 följande:
    jag skrev att det du skrivit om att jag betalat 5500 kr för ett kn*ll är fan inte sant, det får mig arr framstå som ett psyko och billig och lössläppt och det är inte jag, jag blir både ledsen, arg och upprörd och du känner ju själv att du tar åt dig och skäms lite över det du har gjort för annars skulle du inte vilja dra härifrån och tagit bort det.

Men det är bra, får väl kolla om det stämmer också.
    lämnar tråden då vi inte kommer överräsn
  • 3 barns mamma84

Flickor kul tråd jag drar vad fan ska man göra här då en är som en bandspelare upprepar om och om igen.
    har sagt förlåt vad mer ska jag göra?
    puss dig på fötterna också??

• 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-04 13:17:47 följande:
    okej jag tänkte skriva nåt som hänt som inte är bra men tappade lusten när hela tråden är emot mig ov stötrtar 2barns mamma så jag skiter i det
    Ingen stötar mig varför skulle du tro det ?
    Dom skrev kan NI inte ta det någon annan stans.
    Då menar dom NI = VI haha då ska du och jag gå och prat om detta någon annan stans
     ''försöker få dig till skratt''
    Vad har hänt ?????
    Blir orolig !!
  • 3 barns mamma84
    telgebo skrev 2011-03-04 13:19:56 följande:
    skrev ju att jag försökte ta det via inbox med henne men hon ville ju inte svarpå varför jon utger mig att ha pröjsat 5500 kr för ett ligg och jag tror ingen vill läsa skit om sig själv i nåns blogg så ursäkta då att jag blir ledsen och arg att bli uthängd som ett luder som är så desperat som hon uttryckte det i bloggen att få ett ligg.
    Ignonerar denna inlägg gör mig bara irriterad
    Läs vad jag har skrivit.
    Förstör inte denna tråd
  • 3 barns mamma84
    acure skrev 2011-03-04 13:19:21 följande:
    Goddag tjejer! Idag är det fredag och beräknad förlossning för vår bebis. Ser dock inte ut som om att den vill komma idag så jag har städat och plockat och grejat så det är fint här hemma. Tänkte att bebisen kanske inte vill komma ut förrän den har en tip top lägenhet att komma hem till. Men nu är det fint så nu är det fritt fram att titta ut! :) Vad har ni för helgplaner?
    {#emotions_dlg.flower}Åh vad mysigt !!
    Snart får du värkar och ska åka in på BB jag längtar ja det gör vi allaSolig kan inte bli en bättre helg haha
    Hmm jag ska bara tycka synd om mig och sen hmm titta på film äta gott och mysa med barnen
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma