telgebo skrev 2011-03-04 14:02:29 följande:
jag såg inhet hjärta slå har jag skrivit många ggr nu men läkaren ljög och sa att jag ser nåt som rör sig tycker jag eller jag ser inget eleeker jag ser nåt men ja nej jag vet inte men nånting rör sig men kan inte avgöra om det är hjärtat och när hon sa så så inbillade min hjärna för att så jävla gärna vill att det var något svagt men garanterat inbillning för jag har ju haft extrem otur i 3 år nu så varför skulle det vända och göra mig lycklig för.
Snurrig inlägg ..
Men varför skulle läkaren ljuga ?
telgebo skrev 2011-03-04 14:05:45 följande:
jag hade sm den 16 januari, sex 30 jan och äl 31 jan så befruktningen måste ha skett senast natten mot tisdagen den 1 feb och jag testade plus 11 dagar efter 2 dgr före bim och det kom direkt innan urinen nått till kontrollrutan.
Jag hade sista mens 10 mars jag fick stegring redan 4 dagar efter mensens slutgång och vi hade sex hade stegring i 6 dagar och vi sexade på alla 6 dagar jag fick stegring igen och hade stegring i 3 dagar.
Enligt mensens sista dag skulle jag ha BF 15 dec enligt min läkare men enligt LITEN bebbe så enligt UL och RUL BF 22 dec
Hon sa till mig ägglossningen behöver inte vara så man fått stegring utan det kan ta längre tid.