Odetta skrev 2010-10-29 14:46:23 följande:
Kram gumman!
Vet du, man får ha sånna där deppdagar ibland (samma gäller dig Happiness)
Men tänk såhär...min man är likadan när han ska köpa nått...det ska efterforskas och det ska vara bäst men samtidigt billigast och ditten och datten och nej, jag tycker det inte är lika kul när han sitter där helt inne i sina studier...MEN...när det väl är klart så blir han sådär glad och mallig typ "titta vad bra jag fixat till familjen" och då kan jag aldrig låta bli att le lite. Och jo...det bukar ju faktiskt bli bra det där...eller hur?
Så låt honom hållas han skulle nog inte vara så himla social just nu om han försökte för hans tankar är någon annastans. Och att han jobbar hela helgen förstår jag känns trisst....det ska min man också göra...och vet du vad du kan göra då? Jo, du kan hålla mig sällskap här så spammar vi tråden tillsammans
och vist är det tråkigt när dem små blir sjuka...vår lilleman har varit hemma hela veckan från dagis för han är så förkyld (och tyvärr verkar han ha smittat mig för idag vaknade jag med ont i halsen) men även där finns det nått positivt att hämta: sjuka barn blir oftast mycket gosiga sådanna så tänk, då kan ni med gott samvete tillbringa heeeeeeela dagen i pyjamas med lite mummigt i soffan och titta på film
Och som du själv sa, det är fredag, idol och du har godis hemma...det är ju faktiskt nästan allt en gravid kvinna behöver en sådan här dag
***bamsemegakramisar*** Hur kan man vara så positiv som du är *ler* Du kanske har en sån dag, o isf tack för dina ord, o de stämmer ju verkligen.
Han blir glad o berättar när något funka, och ja, man blir ju lite glad, iof så tänker man väl lite YES nu är de över o vi har nått extra som funkar =)
Jaså, ska han också spendera helgen me jobb, tråkigt, men så är de ju. Å de förstår jag.. vi ska på dop imorgon, hans brorsbarn döps, o han kan inte vara med, lite trist, men åker me barnen o svärmor osv, de kommer bli en skoj stund iaf.
men annars ska ja försöka spamma tråden med dig

emellanåt då man kan för barnen =)
OJ nu låter de därnere.. lillgodingen vaknat!!!
ja, de e fre man ska försöka va pos då. TUSEN TACK för dina ord, och att du lämnade en lång o fin rad, dem va välbehövliga i denna stund
Kramar på dig o magen!!!