Inlägg från: PåvägMotSyskon |Visa alla inlägg
  • PåvägMotSyskon

Plus igen efter mf/ma

3 barns mamma84 skrev 2011-04-11 22:56:26 följande:
    Gumman hahaha du e för go

Logga in på min jag har tagit bort massa folk igår och jag vet inte om jag råkade ta bort några jag inte ville ta bort alls FAN alltså
    ok.. men även om du tar bort folk så syns du hos dem, om man ej blockat dem. Ser dig inte inne alls =((
  • PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-04-11 23:06:49 följande:
    [email protected]
    står att ja redan lagt till dig så de gick inte =(
  • PåvägMotSyskon

behöver man ha flytn (dvs älsekret) för att veta att äl är i rullning? eller kan man vara "torr" i trosa ändå å de e på g?

Hur säkert är amning generellt? ja har inte lbivit gravid me nån av mina 2 äldsta barn då ja ammat.. men de kanske är en slump?

• PåvägMotSyskon
    sugarrush skrev 2011-04-26 22:04:53 följande:
    Det kanske är individuellt... jag vet många som verkar använda amning som skydd.. men det är inte ett säkert skydd för alla iallafall.

Det här är helt sant: Min mamma föddes i januari ett år. Till sommaren undrade hennes ammande mamma (min mormor) varför bebiskilona aldrig försvann. I december samma år kom lillasystern 11 månader emellan!
    ja det är väldigt olika, men egentligen undrar man varför de ska vara indivuellt när det kommer till en sådan sak då alla människor är skapta lika o blir gravid på samma sätt... skumt de där..

Känns lite risky o ha oskyddat om man inte tänkt bli gravid, men borde inte den andre oxå tycka att det isf e en dum idé *s*

Det du skriver förekommer faktiskt, så jag tror på de du skriver =)  häftigt o få bebis så snart igen, om så jobbigt för en period =)
  • PåvägMotSyskon

nej men vad är det jag läser!!! Grattis 2barnsmamma =)) hoppas testet blir starkare nu bara..

FY va ja e avis  

Kan man tempa sig på skoj för o se om man har  äl i rullning? annars vet man ju inte det..

haft skumma flytn, kanske sammanlagt 5 gånger totalt som de varit 1 natt/lite morgon som vatten rinnande, tror fasen de droppar/kissar på mig.... å de e INTE kiss, utan flytn.. obehagligt jobigt just då.. men frågan är Om man måste ha de där sekretet "rå äggvita" för o veta att de e äl på g... för ja har inte haft nå sånt än riktigt....

enda chansen för o bli gravid känns de som är genom o sluta amma o få igång allt.. men ja vill inte heller de då barnen ska få sin amning utav mig... men man är bra sugen... fast vi får väl se. it takes too to tango

• PåvägMotSyskon
    3 barns mamma84 skrev 2011-05-14 00:06:10 följande:
    Haha ja bara testa o leka lite annars vet du ju inte ?
    Jag hoppas det håller sig men jag har dåliga vibbar misstänker det kommer gå åt helvette
    Jag väntar nu för mensvärk som in i helskotta
    ja leka kan man menn  riskerna e nog små.

mensvärk utan mens är ett tecken för graviditet. nej ja säger inget där såklart
  • PåvägMotSyskon

läst lite i tråden o måste säga att de låter som din syster telgebo är sotis på att du är grav id. Vad har du gjort henne egentligen för att hon ska bete sig sådär? Jag hoppas hon kommer till insikt att hon mest gör er illa.. och tiden är för kort för bråk, och man ska njuta och unna varandra lycka.

ego: gahh va min äldsta retade gallfeber på mig nyss.. sa åt han o sluta men Neeejdå, =/  han fyller år om 4 dagar.. så de känns inte kul o bli så arg på han... inte annars heller, men ändå.

har förresten bakat tiger kaka igår o idag en liknande variant, haha ja e galen i de =) gårf ort o smeten e sååå god o slicka ur bunken.

minstingen ska försöka sova, inte gott när man har en storebror som hållit han vaken.

nu ska ja se om ja kan få ut minstingen i vagnen för lite sömn medans ja spela lite fotboll me största pojken... mellan godingen får ja se va j a gör me, om han följer ut.. mycket barn nu o sysselsätta =)

• PåvägMotSyskon
    telgebo skrev 2011-05-14 16:40:35 följande:
    Jo hon är riktigt sotis. När jag berättade för henne att jag var gravid kunde hon inte ens unna mig ett grattis utan sa bara skitsur "att vissa har det lätt, en annan fick kämpa i 9 mån för ett barn" Jag hade lust att säga "och jag 21 mån med ett MA på det" men jag höll tyst. Sedan går hon och anmäler mig att jag skulle vara en dålig mamma. Riktigt skitdåligt gjort, jag vet i fan vad jag har gjort henne, hon är en sådan som det är så synd om och hon kan aldrig unnan andra att vara lyckliga och glada.
    Kommer aldrig glömma vad hon sa om sin dotter "Hon är född den 24:e ett jävla dåligt datum, dagen innan alla får lön så mitt barn lär ju få skitbilliga presenter". Ni hör ju själva vilken bitter människa hon är.
    snacka om att bete sig omoget. Som om det skulle va ditt fel att hon inte är fertil utav sig? underligt beteende. Som syster själv så är jag glad över att mina syskon fått barn.. skulle aldrig falla mig in och sänka den personen genom att klaga, när det är ett utav de få tillfällena man genomgår de mest fantastiska resan i ens liv.

Att anklaga att någon är en dålig förälder är väldigt kränkande.... och det känns ganska desperat att säga så.. Anledningen till att du inte är med dina barn vet jag inte, men oavsett så tror jag att alla är en bra mamma. Och även den bästa har sina dåliga dagar. Man är inte mer än mänsklig.

Men herregud, inte kunna köpa presenter, precis som om alla lever på 10:- innan lön kommer..
    Du skulle kunna trycka upp de i ansikte på henne att inom vissa arbeten så får de lön den 15.e, alla får inte samma datum.

Skit i henne nu, även om de säkert gör ont o säga så om din syster.. så njut av graviditeten och så får du se hur hon beter sig sen.. För du vill väl inte att hon suger ur din energi som ska gå till bebisen sen..
  • PåvägMotSyskon
    telgebo skrev 2011-05-14 20:27:23 följande:
    Ja, hon är väldigt underlig. Att hon har varit flummig sedan hon var 17 år är jag medveten om men att hon ska vara en sådan bitter surfi**a trodde jag faktiskt inte. Trodde aldrig att hon skulle ringa och anmäla mig och försöka se till att jag blir av med mitt barn. Blir jag det så vet jag fan inte vad jag gör. Hon är ingen vidare bra mamma själv som är sådan jädra gnällkärring rent utav av. Sedan att hon går på mig för att få ur sig sin egen skit är ju bara för sorgligt.
    Jag kommer säga som det är till soc att den här anmälan bottnar bara i missunnsamhet och svartsjuka och sedan kan jag ju dra upp alla hennes svaga punkter som mamma, har god lust att göra det men jag vet inte om det tjänar nåt till. Vill bara inte ha en massa soc rännande och oro under min troligtsvis sista graviditet och under min tid som mamma. Hat haft tillräckligt jobbigt med mitt ex och vår separation och har stundtals fortfarande då exet är en riktig jubelidiot och självisk jävel som försöker radera mig även ur barnens liv.

Soc fann inget som gjorde mig till en dålig mamma, vi har nu hamnat hos familjerätten pga att pappan vägrar samarbeta med mig, men att jag skulle bli en dålig mamma nu helt plötsligt är för mig en gåta som jag inte fattar vad min syrra får det ifrån. Hon har inte ens träffat mina barn, hon har aldrig sett mig som mamma och vi har inte ens nån bra kontakt, kan gå år mellan kontakterna.

Hoppas hon skäms riktigt jävla dåligt över det hon gjort, om soc tar mitt barn ifrån mig så är det fan hennes fel och då ligger hämnden inte långt borta att straffa henna på nåt sätt, så känns det iaf.
    Strunta i henne bara, det låter som hon har några allvarliga problem, och borde bli kollad av soc själv.

Radera dig ur barnens liv låter verkligen inte som nån normal person, å sånt där borde ju soc få veta hur han beter sig gentemot dig. Stå ¨på dig, det är dina barn oavsett vad någon kläcker ur sig.

Förstår ditt agg, men sjunk inte lika lågt som henne, då har hon inga grunder o gå på.

2barnsmamma84 - jaså slutet av månaden för alla ok. men här  i sverige e de olika, å telgebo o henne syrra förmodar ja bor i sverige =)
  • PåvägMotSyskon

telgebo - Grattis till dottern på hennes stora dag!! Hoppas den varot bra.

min son fyller på onsdag, känns skojjigt me lite kalas =)

ser att de visats bild på ditt test 2barnsmamma, spännande verkligen, vorek ul o sett din bild istället för den du visa, helst varit hos dig när du testa hihi .

Kom hem för 1tim sen me alla barnen, varit hos min syrra en sväng o hälsat på hennes barn =)

• PåvägMotSyskon

Längesen ja va Inne. Grattis mabaja till bebis, inte sold avis ;) Vilka mer är gravid igen?? :)

• PåvägMotSyskon

Aha ok:) Åh spännande, vet ni Vad ni ska då? vilka har verkstad? Nyfiken av mig :) Med oss är det bra, fast just Nu har barnen Varit/är sjuka.. Åh va söt du är, saknar er med :) Vad är de för sluten tråd?

• PåvägMotSyskon

Hej alla. Jag fick barn 4jan i år, ammat ända tills Nu då de blir 1ggn/dag el ibland miss å de går 11/2 dag emellan. Aldrig fått mens när jag ammat me mina 2 tidigare barn, Utan efter jag slutat. Nu idag kom de blod bland flytn, Så de va inte mkt men ändå Så mån vet att de va blod + flyt. Grejen är den att vi har 6 inte allt för ofta då vi har oskyddat å då kör me avbrutet ... De grejer ja känner till ang blodflyt e att de e tecken blödning för äl. Nidis bus befruktning. Nå mer?? Kom bara de tillfället idag på em... Undrar Sååå va de betyder. Aldrig haft Så förut va jag Minns. Hoppas ni alla mår bra.

• PåvägMotSyskon

Ingen som vet något om det jag skrev?? Vad op mummi80 för?

• PåvägMotSyskon

Tack för svaret. Nån mer som vet?

• PåvägMotSyskon

Tack för svaret på egna erfarenheter. Mena de som va Inne å hade erfarenhet av de själva kunde svara. Men tiden Tack igen. Får vänta å se.

• PåvägMotSyskon

Tänker på dig flickan. Och håller tummarna att bebis i magen är stark som sina föräldrar och att det inte är något fel. *styrkeKramar!!!!!*

Sen tänkte jag bara slänga me en rad om de ja skrev förut.... idag vid dagislämningen så kände ja som om de vore flytn... men man vet aldsrig så ja kika hemma... o de va en hel del blod... Jaha... mensens ankomst 2 nov 2011,,,,,   

• PåvägMotSyskon

Hej alla :) e här så sällan... så man känner inte igen de "nya" sen man själv va här.

Men måste säga WOOOW till leava, vilken kvinna, få 3 fantastiska barn... Ha de så jättegott o må gott :) 

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma