Inlägg från: rontgensyrran |Visa alla inlägg
  • rontgensyrran

Plus igen efter mf/ma

Happiness skrev 2010-05-31 13:04:01 följande:
    Hej tjejer!!!! Stoppar in huvudet här en snabbis för att höra om ni hört något från ODD? Tänkte hon kanske hade synts till härinne eftersom hon plussat....Väntar på att höra något från henne!!!Hoppas ni har det bra småmammorna...PUSS!PUSS!!!!!
    Hej söta du! Treligt att se dig i denna tråden, hoppas du kommer hit och stannar om några dagar :) Odd är väl fortfarande i USa OCH HAR TYVÄRR INTE SYNTS TILL HÄR INNE ÄNNU :) ooooppps kom åt caps-lock.

hoppas ni har överseende med det ;P
  • rontgensyrran
    Daniela01 skrev 2010-06-01 08:02:13 följande:
    brr idag skalll jag på vul, är så supernervös inför detta... önskar att kl var 14 och att allt var klart och att allt såg bra ut..
    Det går säkert kanon! Hade vart kul att få se en liten bild på den lille sen :)
  • rontgensyrran
    mallanis skrev 2010-06-01 10:22:17 följande:
    Daniela01 Håller tummarna för fint fint VUL!!!Här har alla symptom avtagit OCH har fått en brun flytning....känns inte helt kanon! Har ringt gyn får väll se om man kan få en tid nu då? =( f-n
    Jag tycker att när man ringer kk akut här i Malmö så får man bara till svar att man ska vänta. De kan inte förhindra ett missfall och så vidare. Om du är orolig åk in och sätt dig då kan de inte neka dig iaf! Det hade jag gjort. Hur långt är du gången? Hoppas allt är bra med den lille *kram*
  • rontgensyrran
    Sommaren2005 skrev 2010-06-01 16:20:53 följande:
    Åh, hur går det? Jag hoppas det bara är något tillfälligt. Men jag känner igen mig hos dig. Har inte alls samma symtom längre och igår och idag lite, lite blodblandat på pappret. JAG VILLINTEVILLINTE igen Håller tummar för oss båda....
    Usch inte du med. Jag håller även mina tummar och tår för er två. Vi i denna tråden har fått nog av sånt! Vi förtjänar att det går bra denna gången.
  • rontgensyrran
    Lallan skrev 2010-06-01 22:04:48 följande:
    Ni som gör kub test här i tråden är ni alla över 35 eller bekostar ni det själva?

Vill göra ett vul/ul runt v 14 för att känna mig lugnare då det var då fostret dog sist. Funderade på kub men här måste man bekosta det själv och helt gratis är det ju inte.
    Jag går privat och då ingår detta gratis. Så det är skönt med en extra koll.

Kajsa-lisa jag tror att vi alla nojar till och från. Speciellt när man närmar sig VUL- u-ljud.

Jag har symprom som illamående som kommer och går. Trötthet och aningens öm i tuttarna.

Det är säkért okej vännen detta är våran tur nu! Kram
  • rontgensyrran
    Sommaren2005 skrev 2010-06-02 08:46:46 följande:
    Hej och tack för alla goda omtankar och tummar som hålls. Jag älskar den här tråden. Här är det berg- och dalbana. Bättre idag. Inget blod eller rosa på pappret än så länge och jag känner lite ömma bröst nu på morgonen, älskade ömma bröst
    Puh... men har ringt och bokat tid för vul nästa vecka, v. 7+2, får se ifall det är för tidigt eller om man kan se något fint då.

Men inte kan väl ett mf börja så här? Pytteblödning i söndags sen inget, inget i måndags, och så lite igår och inget idag. Näää? Eller hur? Håll med mig ? När jag hade mitt mf började jag blöda lite lite på morgonen och sen blev det mer och mer för att övertyga mig morgonen därpå.

Mallanis - hur har det gått för dig??

Jag undrar också som Renoveringsobjekt (vars namn för övrigt väcker nyfikna frågor ): Vilken vecka har ni andra gjort vul?
    Jag gjorde 7+4 och belv då flyttad en dag frammåt till 7+5
  • rontgensyrran
    mallanis skrev 2010-06-02 17:14:18 följande:
    Blir tillbaka till gamla tråden för mig nytt mf. Inte lika stor chock denna gång om man nu ska se något positivt i det hela =(  lycka till nu vidare tjejer!
    Åhh nej! Jag hoppas du är snart tillbaka till oss snart och den gången för att stanna! *styrkekrmar tills vi ses igen*
  • rontgensyrran
    Odetta skrev 2010-06-03 15:37:11 följande:
      jag tänkte det

Vill du se bild på mina test? Haha...jag har tagit 15 stycken hittils....men vad fan, känner jag mig lugn efter det så är det värt det (och dem är helt underbart starka nu)

Hur är det med dig? Hur mår du?

*bamsekram*
    ♥ Av drömmarna skapas morgondagens verklighet ♥
    Jag mår hyffsat, är glad för mina symptom. Men är extremt trött just nu. Blir inte mycket gjort där hemma :/

Såklart jag vill se dina tester :) ALLA 15 *hihi* . Skönt att du kom tillbaka med iaf en god nyhet :) Vi har saknat dig i tråden. Har kännts tomt utan dig :)

Massor av kramar tillbaka.
  • rontgensyrran
    No way skrev 2010-06-03 22:02:20 följande:
    hallo töser hur mår ni?

Igår gick jag in i vecka 12 (woohoooo) nu känns allt helt plötsligt som om de kanske blir bra trots allt =)
    *Elias*
    Härligt! Såklart man börjar ju hoppas mer och mer på denna gången. Jag går idag in i vecka 10 (9+0) En vecka kvar ungefär till domedagen. Jag ser tom gravid ut nu. Svårt att hålla nåt hemligt. Jag har inte sagt till grannar och vänner som inte bor i Malmö och släktingar och så. Men igår frågade grannen mig om vi väntade barn. Såg hennes blickar redan innan vi stod och pratade en stund. Men jag tänkte kommer hon våga, och det gjorde hon minsann. Det hade ju aldrig jag vågat. Vad fasiken jag kanske bara har lagt på mig lite. Men magen den finns här :)

Har era magar börjat komma fram ännu? Vi kanske kan starta en magtråd där vi lägger in bilder på våra magar. Tycker jag hade vart kul :) Nu när vi snart börjar närma oss vecka 12. Då kanske vi vågar ta steget?

Vad tycker ni?

Kram
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma