• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

ja du ser, ma i december och plus i april... Då blir det ju inte "första försöket"... Ja ja skitsamma, du fick en Elias till slut!

Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    BebisLycka2011 skrev 2011-07-10 14:28:21 följande:
    Jag plussade i måndags!! Skrattande Fick MA i slutet av november 2010. Tog lite mer än ett halvår att plussa igen. Jag försöker njuta och vara glad att  vara gravid igen. Samtidigt som jag känner för MF/MA igen Rynkar på näsan Min sambo var så glad sist då jag var gravid, och nu vågar han inte njuta av känslan att vi blivit gravida igen..

Fler som känner lika som mig antar jag!?
    Vad kul att vi blir fler. Då kanske tråden lever efter oktober trots allt! :)

Välkommen hit!
  • Mabaja
    MCT79 skrev 2011-07-10 16:09:13 följande:
    Men herregud... i inlägget ovanför skriver du "Men men strunt samma. Orkar inte med tjafs och så." Å ändå fortsätter du?
  • Mabaja

Nu har den här förlamande tröttheten slagit till på allvar! Jag och maken skulle ha en mysig filmkväll ikväll... Jag tror jag såg 20 min av filmen som nästan var två timmar lång! Åh vad jag ser fram emot torsdag!

• Mabaja

Och nu är jag ikapp dig mct- nu har jag spytt två ggr!

• Mabaja
    MCT79 skrev 2011-07-11 10:06:29 följande:
    Åhh jag håller tummarna stenhårt! När ska du testa igen?? I morrn? I eftermiddag?  Om fyra timmar? Cool

"Hej jag heter Malin och är testmissbrukare"... Nu när Mabaja hindrar mig i mitt drogande måste jag leva genom andra! Skrattande
  • Mabaja

Sugar: Enligt vad jag hört så ska man ha försäkringar inom Europa till typ v 37 men Afrika och andra kontinenter till v 28... Det var iaf vad jag fick fram när vi åkte till Egypten förra året! :)

Nu har ju inte jag det problemet eftersom jag inte är långt gången alls när vi ska till Rhodos...

• Mabaja

Sugar: vänta till när mjölken runnit till ordentligt! DÅ kan man snacka om läckande bröst!

• Mabaja

En bekant till mig var gravid förra vintern ungefär samtidigt som mig... Hon började blöda i v 8, åker in till gynakuten och läkaren säger att allt ser jättebra ut och att han inte förstår varför hon blöder.

Dagen efter åker hon in igen för blödningen slutade inte och då är det ett mf, hjärtat har slutat slå!

Så jag tror att det är bättre att vara "förberedd" på att det kan försvinna än som läkaren min bekanta hade som sa att allt såg bra ut och dagen efter är fostret dött.

• Mabaja

Och jag börjar bli spänd inför vul på torsdag.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma