Plus igen efter mf/ma
Odd: vad bra att du ringde och skönt att du fick så bra svar. Det låter som om att vi har ungefär samma symptom. Jag har också mensvärk men den är som du beskriver mer konstant än bara i samband med sammandragningarna. Jag ringde nu också och hon trodde inte att det var någon förlossning på gång utan mer att min livmoder är lättirriterad och säger åt mig att ta det lugnt. Hon ifrågasatte ocksa om det verkligen är så att jag ska jobba överhuvudtaget nu sista tiden, även om det bara är 50%. Huvva vad långtråkigt men samtidigt vore det skönt om det innebär att sammandragningarna minskar. Vill ju att bebis stannar till åtminstone vecka 38. Men jag ska höra av mig igen om besvären blir värre. Jag får bara för mig att jag har GBS och vill verkligen att de kollar upp det. Ska ta det med min Bm när jag ska dit den 17e. Jag äter ju antibiotika som förebyggande mot Uvi men vet inte om det innebär att man är helt skyddad mot det. Ikväll blir det på spåret och säkert en skål med glass! Vad ska ni göra? Kraaaam