Plus igen efter mf/ma
Klart att det ingår. Du blev ju gravid. Även om det var mf eller ma var det ju fortfarande en graviditet.
Klart att det ingår. Du blev ju gravid. Även om det var mf eller ma var det ju fortfarande en graviditet.
Och ang kondom- finns ju andra sorter än gummi.
Vi hade lite sex v 4-6 (smart drag) men sen blev det torka! Så nu är det längesen. :)
Haha ja kanske. Nej men maken är helt slut nu när han varit pappaledig- jag har tvingat honom att ta mer ansvar. Haha.
Dagens kommentar på jobbet: Maria, är du säker på att du inte är gravid?
Det är väl egentligen inte så konstigt om läkare avråder vissa vid sex. De tipsar ju en i slutet av en graviditet att sexa för att få igång en förlossning.
Härligt Mmmbop! Nu kan du slappna av!
Här är en till som mår bra! Fast mycket beror nog på att jag får sovmorgon nästan varje morgon! :)
PINSAMT AB! Här ligger jag och sover i soffan och in kommer Daniels bästa kompis genom den öppna balkongdörren!
Nej det är klart att jag inte är. Men sovtröjan var fortfarande på och ingen bh! ;)
Mct: det är väl det som kallas för att bjuda på sig själv? ;)
Chips är bra- vill ungarna ha får du ju ge med dig. :)
Jag är helt slut- kvavt och jäkligt och en mage i raketfart. :) men går ju inte på toa så ofta så får väl bjuda min mage en stund på toa när den kräver det.