• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Sugar: du är inte patetisk. När bebisen är här fortsätter du gråta i tid och otid. Mina stunder är framför tvn. Hantverksprogram på tv och jag stortjuter, top model och jag stortjuter, matprogram, filmer. Ja allt!

Mct: här är en till som sover. Har inte varit vaken många timmar idag! Jag sover när wilda sover. Jag sover när mannen leker med w. Och jag blev riktigt UPPRÖRD när JAG blev tvungen att åka till Ica. Då behövde jag ju visa mitt zombieansikte bland folk. :) jag är nog inte så rolig just nu. Haha

• Mabaja
    sugarrush skrev 2011-07-23 09:41:50 följande:
    Mabaja, haha, ja sån kommer jag också att vara! Skönt att man har en sambo som lärt sig hur han kan muntra upp en när man får sina små utbrott.

Idag vaknade jag på höger sida och blev livrädd att bebisen dött... Så nu har jag buffat på den en lång stund och äntligen vaknade den! SKÖNT!
    Ska man aldrig sluta oroa sig? Det är som om missfallsmardrömmen kommer hålla ett grepp om en ända tills bebisen ligger på ens mage....
    Vakna på höger sida? Ja då borde Wilda ha varit död för läääängesen! Typ varje dag....
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja
    sugarrush skrev 2011-07-23 10:41:12 följande:
    Mabaja, jo jag vet.. Men de här rönen om att risken för PSD i magen ökar om man ligger på rygg eller höger sida kom precis när jag äntligen började slappna av, och det skrämde verkligen upp mig. Det är ju ändå 300 barn per år i sverige som dör av PSD i magen... Ganska många alltså!
    Ja men om man ska tro på allt sånt får iaf jag sova ståendes för jag sover BARA på sidan... och då helst på höger... och Wilda är då frisk!
    Flicka 101010, mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Vink vink till mct! Nu passerar jag Willys! ;)

• Mabaja

Jag har galet ont i magen. Ge mig lavemang någon så det släpper! ;) och ja jag vet att det är orsaken för har släppt de få ggr jag varit på toa!

En annan sak- det är pensionärsvarning på mig! Varje söndag kollar jag på ... Sommarpratarna. Haha

• Mabaja

Cat: det var helt fantastiskt. Nytt vul 5 aug! ;) och det är så roligt att få en till liten även om det är lite småtråkigt att vara gravid nu i början! ;)

• Mabaja

Det är väl inte jättetidigt om man har två?

På mig började det synas i v 13 med wilda. Nu ser jag ut som i v 16-18 så här är det mycket tidigare.

Däremot har jag galet ont i ryggen och hoppas på foglossning och inte påbörjan till dumheter.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma