Plus igen efter mf/ma
Fast frågan var ju om lågt blodtryck kan ge ont i skallen. Är inte 90/60 lågt? BM sa inget om det, tycker det är konstigt, även min viktnedgång på 11,5 kg kommenterar hon inte heller.
Fast frågan var ju om lågt blodtryck kan ge ont i skallen. Är inte 90/60 lågt? BM sa inget om det, tycker det är konstigt, även min viktnedgång på 11,5 kg kommenterar hon inte heller.
Hb 121/72
HB 93 BT 115/67
HB 98 BT 138/89 och 114/78
BT 119/61 114
Bltr 123/78
Amadeus
Elias Låg ca samma ebba vet jag inte men piss där med.
Ni är inte ensamma om att vara förvirrad brudar. Här är en till *pekar på mig själv*. Skulle till PSO idag vilket jag vart på mååånga ggr och gick bara förbi och gick vidare innan jag kom på...just det...jag skulle ju dit ju
Tappar bort mig i tankarna, ibland vad jag ska skriva mm mm.
Sofy: Har du regelbunden mens redan då efter Devin föddes?
Sugar: Sa BM något om ditt låga bltr och hB?

Glad idag, min jädra syrra har ju ringt soc ni vet, idag fick jag brev därifrån, ingen utredning, såååå jävla skönt så ni anar inte. Äntligen kan jag slappna av och HELnjuta av graviditeten och slippa känna oro.
Vad är det värsta er kille/man skulle kunna göra mot er som skulle få er att lämna honom? Nu menar jag inte otrohet då .
Om ni nyss börjat träffa en kille och han ständigt dyker upp sent till era dejter, börjar ta er för given efter bara nån vecka skulle ni dumpa han då eller ge han chans på chans? Skulle ni acceptera att han aldrig ringer er, aldrig kör er hem eller hämtar upp dig utan du får sitta och åka fram och tillbaks ca 2 timmar enkel resa (dessutom gravid). Skulle ni vara kvar?