Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

Plus igen efter mf/ma

MCT79 skrev 2011-06-13 21:12:15 följande:
    Ptjaaa... beror väl på vad jag känner för honom... jag hade 54 mil till min sambo när vi träffades... vi åkte fram och tillbaka 11 månader...

Hur tar han dig för given redan efter en vecka menar du`? Om man dejtar så kanske det inte är så att man träffas/hörs varje dag i början?
    När ni var särbos sågs ni alltid hemma hos honom då eller turades ni om att åka till varann?

Han tar mig för given på så sätt att han tror att han kan behandla mig hur han vill utan att jag ska regaera och kanske dumpa han. Jag har pratat med han, men han lyssnar inte och säger sedan att jag aldrig sagt nånting om det förr trots att jag visst gjort det. Vi träffas inte varje dag, gud nej.
    Gravid v.21+0 BF 23/10 Efter 21 mån slit och ett MA
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-13 21:18:30 följande:

Telge: jag skulle inte lämna mannen om jag älskade honom bara för att han inte passar tider. När du inte kan mer ska du säga till honom att NEJ jag kan inte åka fram och tillbaks längre.

Jag åkte som höggravid på kvällarna nätterna till södertälje från älvsjö många många ggr för o träffa mannen men då bodde vi innan som sambons tills han slänge ut mig när jag berättade att jag var gravid.

Jag älskar inte honom, sånt dröjer för mig, först förälskelse som sedan kanske går över till att älska någon.

Jag har sagt till honom att jag får ont i kroppen att alltid åka till honom. Igår så spände huden på magen så dant att jag trodde huden skulle spricka uppe på magen och trycket neråt mellan benen ska vi inte ens tala om. Tror ni han erbjöd sig att köra hem mig idag? Nej då, det var bara att sätta sig på p-tåget, 2 timmar hem tog det.

Var du sambo med Ebbas pappa?
  • telgebo
    gemigsinnesro skrev 2011-06-13 21:21:34 följande:
    Nej jag skulle inte vara kvar. Är intresset inte bättre än så i början av ett förhållande hade jag skitit i det. Det är ju inte bara en av er som ska se till att ni träffas och att förhållandet underhålls.
    Då gjorde jag rätt då som gjorde slut nyss för det var precis så, alltid jag som tog intiativet till att träffas, höras. Han ville mest bara ha...ni vet vad.
  • telgebo
    gemigsinnesro skrev 2011-06-13 21:21:34 följande:
    Nej jag skulle inte vara kvar. Är intresset inte bättre än så i början av ett förhållande hade jag skitit i det. Det är ju inte bara en av er som ska se till att ni träffas och att förhållandet underhålls.
    Väldigt bra svarat förresten
  • telgebo
    sugarrush skrev 2011-06-13 21:40:54 följande:
    Telgebo, har du gjort slut alltså?
    Ja, jag har mått så skit av hans beteende och gråtit många ggr sista tiden pga hans sätt mot mig så ingen idé känns det som. Hittar inte några känslor för honom heller för han gör mig bara ledsen och irriterad över hur han nonchalerar mig. Han verkar inte ens fatta att jag är gravid.
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-13 21:43:09 följande:

Fy fan dumpa honom om han är så nu hur e han då när hon kommer ?

Nej har aldrig varit sambo med svinet !! tack o lov hahaha utan johan

Ja, jag har lämnat honom, orkar inte gråta pga kille som är som ett as mot mig så.

Men vilken kille slängde ut dig då när du berättade att du var gravid?

• telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-13 21:44:16 följande:
    Tråkigt !! du gjorde det bästa du ska ha en som kan acceptera dig och bebbe flickan ..
    Jag tror nog att jag förblir singel resten av livet, ingen vill väl ha en gravid tjej annat än att sätta på i så fall, ursäkta språket men jag är så jädra less på oseriösa killar som smörar för att få doppa så nej Trodde han var seriös med sina avsikter men tydligen inte.

Nu kanske jag drar alla killar över en kam, har ju bara haft otur med en tack och lov, men man blir ju jävligt osäker på killar efter en sånhär erfarenhet.
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-13 21:49:20 följande:
    Han jag lever med såklart
    Vänta nu? Du var gravid med en 40 åring, J bodde i Södertälje du hos mamma i Älvsjö då....hänger jag med? Vem åkte du till i södertälje då mitt i natten? Jo Johan väl eller? Men han slängde ut dig?? Hur kunde du acceptera att han behandla dig så?
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-13 21:51:01 följande:
    Gumman tråkigt men rätt beslut av dig. du vissar redan för oss att du är en bra mamma och en bra blivade 4 barns mamma också skönt att du gjorde slut med svinet och stort stort mega grattis till soc som inte gjorde någon utredning till dig och graviditeten och barnen. din syster förlorade denna jävla skata och du vann åååh jag blir så GLAD !!!
    Yes min syrra kan dra åt helvete rent ut sagt, denna människa har jag raderat ur mitt liv så genomfalsk och missunnsam människa som hon går inte att finna. Hon har inte ens grattat mig utan sa bara skitsur Vissa behöver bara kn*lla en gång för en unge medans andra får slita som djur....ähhh ok så 21 månader + ett MA...hon ska bara veta idioten. Hur hon tänkte när hon ringde har jag ingen aning om...hon är ju inte direkt smart elle rbra morsa så hon borde ju bättra sig själv innan hon klagar på andra och jag är ju dessutom gravid och hon vet inte ens hur jag är som mamma till mina andra tre och vore jag så dålig så skulle jag väl fan inte kämpa för att hålla kontakten med dom trots att exet motarbetar mig.

Killen jag lämnade är en piss i rymden i jämförelse, han skiter jag i bara, tänker inte gråta mer över honom, men visst känns det tråkigt men jag fick inte ut nåt av det. Jag fokuserar på bebisen och mitt välbefinnande nu.

Vet ni vad han sa? Visste inte om jag skulle asgarva eller gråta. Han sa när är nedsläpp? Vaddå nedsläpp undrade jag pratar du om hockey nu mitt i allt? När du ploppa sa han så. Herregud vilken charmknutte va...mycket att lära har han. Ja sa bara att BF är i oktober.
  • telgebo
    3 barns mamma84 skrev 2011-06-13 21:51:01 följande:
    Gumman tråkigt men rätt beslut av dig. du vissar redan för oss att du är en bra mamma och en bra blivade 4 barns mamma också skönt att du gjorde slut med svinet och stort stort mega grattis till soc som inte gjorde någon utredning till dig och graviditeten och barnen. din syster förlorade denna jävla skata och du vann åååh jag blir så GLAD !!!
    Tack glad att du är glad för min skull.
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma