3 barns mamma84 skrev 2011-06-13 21:51:01 följande:
Gumman tråkigt men rätt beslut av dig. du vissar redan för oss att du är en bra mamma och en bra blivade 4 barns mamma också

skönt att du gjorde slut med svinet och stort stort mega grattis till soc som inte gjorde någon utredning till dig och graviditeten och barnen. din syster förlorade denna jävla skata och du vann åååh jag blir så GLAD !!!
Yes min syrra kan dra åt helvete rent ut sagt, denna människa har jag raderat ur mitt liv så genomfalsk och missunnsam människa som hon går inte att finna. Hon har inte ens grattat mig utan sa bara skitsur Vissa behöver bara kn*lla en gång för en unge medans andra får slita som djur....ähhh ok så 21 månader + ett MA...hon ska bara veta idioten. Hur hon tänkte när hon ringde har jag ingen aning om...hon är ju inte direkt smart elle rbra morsa så hon borde ju bättra sig själv innan hon klagar på andra och jag är ju dessutom gravid och hon vet inte ens hur jag är som mamma till mina andra tre och vore jag så dålig så skulle jag väl fan inte kämpa för att hålla kontakten med dom trots att exet motarbetar mig.
Killen jag lämnade är en piss i rymden i jämförelse, han skiter jag i bara, tänker inte gråta mer över honom, men visst känns det tråkigt men jag fick inte ut nåt av det. Jag fokuserar på bebisen och mitt välbefinnande nu.
Vet ni vad han sa? Visste inte om jag skulle asgarva eller gråta. Han sa när är nedsläpp? Vaddå nedsläpp undrade jag pratar du om hockey nu mitt i allt? När du ploppa sa han så. Herregud vilken charmknutte va...mycket att lära har han. Ja sa bara att BF är i oktober.