Plus igen efter mf/ma
Va på bm besök igår (33+2) och sist va de 25 dagar sedan,då va sf måttet 27, de hade växt till 33 =) enligt henne normalt. men me första barnet hade jag 32 och han vägde 4960 när han kom. tur ja ska på tul 1-2v innan bf.....
Va på bm besök igår (33+2) och sist va de 25 dagar sedan,då va sf måttet 27, de hade växt till 33 =) enligt henne normalt. men me första barnet hade jag 32 och han vägde 4960 när han kom. tur ja ska på tul 1-2v innan bf.....
hej odd.
Jätteroligt att de vvart lyckat ul!!!!
angående vanlig flörlossning hade jag de me båda pojkarna. Ja vågar inte ta epu bedövning... samt de hämmar ju lite förlossningen, s¨å ja har kört på såhär
1.an lustgas o tens. 4960g 55cm o de använde olika verktyg, yttre press + klipp m,m pga han fastnade.
2.an bara lustgas.
3.an tror ja blir som 2.an om ja nu inte anser att ja behöver tens, att värkarna kommer i ryggen som me 1.an. man får liksom se.
=)
mitt bm besök i 33+2 magmåttet 33cm (ökat me 6cm sen sista bm besöket för DÅ 25 dagar sedan) Blodtrycket 120/60 hjärtljud 144 =) ska dit 30nov igen =))
Ego: Var till bm idag för koll järnvärdet hade stigit till 120 trots att jag haft svårt att få i mig tabletterna pga illamående så det kändes skönt. Sf-mått 40cm, blodtryck 136/80 ¨nånting så även det var bra. Hjärtljuden låg på 122 resp 132.
Är lite off här inne då jag fick lite panik att hinna få ordning här hemma innan bebisarna kommer ![]()
idag är ingen vanlig dag, för idag är det 2(3)barnsmammans födelsedag

Känner mig allmänt off idag...ger dig en stor kram vännen. Det är jobbigt när man tänker på sådant, men försök att tänka på den lilla bebisen du har i magen nu, hade de inte gått som de gått hade du inte haft h*n i magen nu.. låter kanske knäppt sagt, men man blir glad över de som man har när man tänker så
December 2010