Muffe80 skrev 2010-09-16 20:40:11 följande:
Oj här har det hänt saker under de timmar man varit borta från FL. Verkligen.
Ja, för att stilla er allas funderingar och tjat så tog jag ett grav.test och jag visste vad det skulle visa, supersuperstarka streck. Men det är inget alls jag lägger vikt på som Sofy och många andra säger kommer det ta tid innan det går ner om det är MF. Så var det sist.
Tråkigt att en del av er tycler det är mycket missfallssnack och det är väl mitt fel antar jag? det är ju mest jag som har dessa blödningar nu och ni här inne har varit gula värda att få prata av sig med efersom jag envisas med att inte belasta vården och vill bli illa bemött av dem igen. Tack alla ni som har stöttat.
Eftersom det verkar som att denna tråd endast ska innehålla barnvagnssnack och så vidare för de som kanske kommit lite längre än oss som ligger kvar innan de där 12 veckorna så kommer jag inte skriva så mycket här inne längre.
kanske uppdaterar jag er när jag vet lite mer, men istället för att jag ska skriva av mig av mina problem hela tiden lmnar jag nu plats åt er andra supergravida istället.
Tack å hej för tillfället!
kram på er
Förstår inte varför du inte går till en läkare och gör vul TÄNK om du e fortfarande gravid !
Dum att du inte kollar upp dig.