Plus igen efter mf/ma
Tack! Lägger inte upp bilder som med w (varje vecka) då jag tröttnat på "men nu måste det vara nära?".
Tack! Lägger inte upp bilder som med w (varje vecka) då jag tröttnat på "men nu måste det vara nära?".
Stort GRATTIS Mimmi! och stort lycka till som fru! Lägg gärna in en bild senare på er så vi får se hur vackra ni var!
Underbart mct! Och vad bra de växer!
Var och tränade idag... och efteråt så tog jag en sväng in i solariet.. Där konstaterade jag en fin ekvation
solarium+foglossning = ingen bra idé.
Jag höll på att fastna där eftersom jag inte kunde resa på mig. haha
Soma: jag solade med w och mvc sa inget om det. Men har inte solat på hela hösten men tänkte ta upp min lilla "hobby" nu igen.
Ingen aning. Jag har bara kört solarium och "riktig" sol.
Vadå? Vill du inte ligga på gräsmattan och "steka"? ;) i finaste november i Sverige? Tycker jag låter lite klent. Haha
Helt galet vad mycket sammandragningar det var ikväll! Så fort jag rör mig drar det igång. :(
Nej inte mer än försökt plocka efter "riv-och-slit" halva dagarna och lekt med henne. :)
men imorgon får jag en timme "ledigt". Farmor ville ta en promenad mitt på dagen.
Så hoppas att det är lugnare imorgon. Nu har magen varit konstant stenhård sen typ 11 på dagen. Enda gångerna det släppt är om jag varit stilla typ sittandes i soffan. Men de gör inte ont mer än att det känns som träningsvärk nu. Haha.