• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Det hoppas x

• Mabaja
    MCT79 skrev 2011-12-22 09:43:44 följande:
    Ja oja, han visste inte på vilket ben han skulle stå! ;)

Vad skönt! Hoppas det har nått bra förslag på åtgärd av ditt hb!
    Det kanske har hänt nå mirakel och vips ligger jag på en bra nivå igen! ;) Nej men jag får en aktuell siffra och kan bolla tankar och idéer.. Om inte så ska jag ju till ackis den tredje... 
    Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Vad härligt javisst!

Här ligger jag i soffan och väntar på att mitt rivjärn ska slockna så vi kan plocka upp granen. Blir plastgran i år då vi åker bort på juldagen och inte kan hålla koll på vad katterna sysslar med. Och imorgon blir det tillräckligt fullt upp ändå! :)

• Mabaja

Mimmi: tycker att det låter sunt att lägga undan testerna! Bara en vecka kvar innan ni får se ett hjärta slå!

• Mabaja

Mct kan allt om testförbud. Hon kan vara din mentor! ;) men hon var ju tvungen att testa i v 29 tokfian! Haha

• Mabaja

Mimmi: vill ge dig en cyberkram och jag hoppas av själ och hjärta att ni får en sommarbebis!

• Mabaja

Haha har du träffat på miklos i källaren mct?

• Mabaja

En sak till. Mycket sammandragningar idag. Var Max nån min emellan när vi var på Ica. Och nu efter att ha plockat undan här hemma, julpyntat och klätt granen efterlyser jag en lyftkran för nu har jag svårt att gå. Tur att det är kväll och dags att sooova!

Och w är sååå söt här hemma. Hon är helt imponerad över granen och går och plockar julgranskulor hela tiden. :)

• Mabaja

Låter väl mysigt mct!

Min dag började bra! :) har både spytt och blödit näsblod! Sen har jag drömt om en väldigt konstig förlossning. Har haft massa sd under natten så är nog därför det kom in lite förlossning i drömmen.

Wilda sitter vid granen och är alldeles fascinerad. Varför har ingen sagt att det är en perfekt barnvakt för? :)

• Mabaja

Soma: jo då, dagen blir bra. Har nu köpt de sista julklapparna så nu blir det lunch för familjen och sen åka hemåt. Om 4 tim är det dags för bm! :)

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma