Plus igen efter mf/ma
I natt drömde jag igen att jag var gravid med tvillingar.
Jag födde en liten flicka 2 månader för tidigt och hon fick ligga på neo. Sedan kände jag fortfarande sparkar i magen och tyckte att det var lite underligt. Undrade om det var fantomsparkar? Men barnmorskan bekräftade att det fanns ett barn till där inne, så 2 månader efter första föddes andra barnet, en pojke. Pojken var så liten att jag bara krystade ut honom lite snabbt på två försök. Behövde inte öppna mig eller nåt, det gjorde knappt ont!
Sen tror jag att jag helt plötsligt hade trillingar + min dotter, så det var en himla massa barn hemma hos oss. De blev 1 år väldigt snabbt också, för helt plötsligt tultade alla runt hemma och Molly försökte hjälpa dem och hålla dem i handen och sådär. ![]()
Det är tur att jag veeet att det bara är en (det har de kollat 3 ggr på vul/ul). 
Förra gången var det mest på sidorna och nedtill, men jag räknar med total tigermage den här gången tyvärr. Håller bara tummarna för att brösten och låren klarar sig någorlunda. 

Jag går in i vecka 27 imorgon och först sov jag lite halvdåligt i natt mellan 23-08 och sen jättetungt mellan 10-13.30. Jag var SÅ trött!