• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

Odd: jag är verkligen stendöd. Sover 1-2 ggr mitt på dagen! Och förra mvc gjorde ju... Ingenting! Fick inte ens ta ett ferritinprov! Men nu har jag samma bm som med w (på nya mvc) så nu händer det grejer! Hon pratade om spec.mvc för järnsprutor men att de ska planera på onsdag när de vet min blodstatus, folsyra och b12..

• Mabaja

Soma: enligt förra mvc (medpro) jag gick till kollar de först ferritin under 100 fast tydligen inte på mig eftersom hon var tvungen att prata med en läkare först och skulle ringa mig men det har hon inte gjort. På nya mvc (praktikertjänst) tar de ferritin på alla sen en månad tillbaka.

• Mabaja

Jowian: foglossning is the shit! ;) skämt o sido.

En liten grej från tidigare idag: min man säger "när jag ger wilda mat kan ju du passa på att suga av mig under bordet. Jag kan lägga ett täcke över så syns du inte (vi har varit hos min pappa i några dagar).
    Jag: "vi har ett problem, jag kommer inte under bordet (foglossning)
    Min man: "men det är ju bara att jag rullar in dig"

Det där är min man i ett nötskal!

Nu har vi precis satt oss i bilen och börjat styra hem igen! Tre dagar är lagom att vara borta så imorgon kommer jag åka iväg och ta de prover som ska tas.

• Mabaja

Jajemän! Jag har ju dessutom "rullator" i form av barnvagnen. :)

• Mabaja

Ska kanske satsa på den där elscootern! ;) haha. Borde ju passa mig och w perfekt nu sista två mån. Haha

• Mabaja

Skööönt att komma hem till ett hus utan värme! Brrr!

• Mabaja

Jag hade kunnat bjuda på en bild om inte fröken fräken här hemma snott mobila bredbandet och gömt det. ;)

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

Och jag ska ner och ta mina prover alldeles strax. :) kl är över 9 och bara jag är vaken. Har INTE hänt sen w kom! :)

Har däremot sovit som en kratta då det stramar och drar i hela högra sidan från rygg till mage!

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma