Plus igen efter mf/ma
Jag jobbade min sista dag på bf med w. Den här gången är jag föräldraledig vägen ut.
Jag jobbade min sista dag på bf med w. Den här gången är jag föräldraledig vägen ut.
Jag har alltid trott att gp får tas 60 dagar från bf men inte sista 11 dagarna. Dvs betalt 49 dagar.
Nu ratar jag min man! Vi kommer INTE dela säng förrän bebisen är ute för jag blir så störd! Får ju inte plats så inatt sover jag i soffan!
Han är bara sur och grinig!
Jag träffas mer än gärna! När? Var? Hur? Hos mct? ;)
Jag törs bara preliminärboka i såna fall. Ska till ackis på tisdag för att träffa "min" mag-tarmläkare och sen på onsdag har mvc planering om vad man ska göra med mitt hb. Så när de bestämt ska de höra av sig.
MCT: Jättefin mage! jag blir riktigt avis! Min är bara... randig... och ful! Kom att tänka på en sak, har du förstått att du är tvåbarnsmamma senast nästa månad? =)
såhär stor var jag på juldagen..

Tack!
Med kläder går det an, utan ser det bara föööör jävligt ut...
Jag ringde till mvc i v 12... det var inte poppis.. men då hade jag sett ett hjärta slå två ggr så då kände jag att jag kunde ringa!
Jag ska INTE sexa i slutet. Funkade inte att få igång nåt så bara dumt att ens tänka på saken. :) den här gången ska jag dock ränna på Ikea! Det resulterade i att slemmisen släppte två ggr med w och sista gången vi var dit drog det igång på natten. :)
Nu ställer jag mest "upp" när makens behov måste stillas. Själv slipper jag helst! Haha
Alltså, tycker ni inte att det varit oktober väldigt länge nu (vädermässigt)!?? Jag är så Depp så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Wilda har inte ens fått åka pulka. :( och övrigt ska vi inte heller prata om.