MissT skrev 2011-05-02 19:26:34 följande:
Hejsan!
Kikar in här och säger hel till er alla. Har varit inne och kikat ett par gånger tidigare och önskat att jag också skulle kunna "tillhöra" tråden och i fredags plussade jag. Fick MA i v10 i dec och har hållit till i systertråden ett par månader. Har rejäl molvärk, mår illa och börjar lite smått känna av brösten. Åt pergo, hade sista mens 26 mars och antagligen ÄL runt 12 april så förhoppningsvis, om allt går vägen denna gång, kommer den lilla runt nyår/början av nästa år. Hoppas få göra ett vul om ett par veckor så vi kan se om den lille lever där inne eller inte.
Ha en bra kväll allihop

Välkommen hit! Nu hoppas och tror vi att ditt lilla pyre får stanna kvar och komma ut lagom till jul.
sugarrush skrev 2011-05-02 19:31:22 följande:
Här är dagens bild på vår lilla älskling, v. 18+4! Så söt att man bara dör!
Visserligen är det inte rätt vinkel riktigt, men skulle ni gissat på tjej eller kille? Man ser ju inget som "sticker ut", men å andra sidan kanske en snopp kan gömma sig bakom benet... Hmmm.....
(En kille är förstås lika välkommet, men ja, jag är så sjukt nyfiken bara...

)
Vilken fin bild. Grattis!

Jag tycker att det är jättesvårt att se. Själv tyckte jag tydligt att jag såg "springan" mellan beben på bebis = flicka, men när jag pratade med en BM om det efteråt sa hon att de på RUL som regel undviker att visa bilder där man tydligt kan se könet.
Vi tror stenhårt på en kille eftersom
alla i vår släkt får det, men en tjej vore ju jättekul. Efter "en unge i minuten" igår slutade jag hoppas på en tjej och insåg att det faktiskt inte spelar någon som helst roll. Ge mig en frisk unge så är jag nöjd!