Plus igen efter mf/ma
Lycka till Odd!!!!!!!
Lycka till Odd!!!!!!!
Vad kul att se bilder på era små under verk! De är så söta!!!
Förlåt att jag inte hinner vara här inne och läsa ikapp och kommentera allt ni skriver, men ni ska veta att jag är så glad att se hur många bebisar som har kommit och är på väg och på alla fina magar som växer och frodas! Tänk när vi var i den andra tråden och längtade efter det här och trodde att tiden då vi satt med magar i vädret, eller hade en bebis, aldrig skulle komma!
Ego: Jag går in i v.17 imorgon, ska tjuvtitta i grav-kalendern hur det ser ut då. På jobbet har det börjat frågas bakom min rygg om jag kanske är gravid. Det är kul att se och veta att de inte vågar fråga mig än. Ska se hur länge det tar! Nu är det visserligen många som vet redan, men ändå... Och fladder!!! Det fladdrar i min mage och ibland känner jag små små sparkar. Härligt!!
Jag tyckte mest att amningskudden alltid var i vägen. Den var stor och låg alltid mitt på golvet, i vägen i sängen, i vägen i soffan... Med andra barnet valde jag att ha en vanlig kudde istället. Fast det är klart, men första barnet hjälpte den till att få till den rätta ställningen när man ammar, det är ju inte helt enkelt i början.
Som vanligt har jag missat en massa sedan jag var här inne sist. Grattis alla nykomlingar!
Jag är snart framme i v.20!! Var på RUL förra veckan och allt såg perfekt ut. Vilken lycka! Bilden jag vill visa vill inte laddas upp, men den var också perfekt, så klart. Jag frågade inte om kön på bebben, men tittade intensivt. Hon visade mig rumpan och "mellan benen" och jag såg ingen snopp. Det såg ut som om det fanns en springa hela vägen. Jag hoppas ju på en flicka, men så klart blir en tredje kille lika välkommen!
Vi har för övrigt blivit beordrade att inte ha sex förrän v. 32. Det är 12 veckor dit!!!!!! Jag blöder så fort vi har samlag och t.om vid orgasm. Det kommer att bli lite jobbigt, men det är väl värt det antar jag. Bebisen sparkar mycket, så den oron slipper jag i alla fall.
Kram på er och ha en bra alla
-dag!!
Sofy: Lycka till!!!! Hoppas att det bara är lite flytningar och att bebben får stanna kvar ett litet tag till, för visst var det i slutet av april som gällde?
I vilket fall... Grattis til bebisen om den vill dyka upp nu, grattis om den vill stanna kvar.
Hoppas du förstår något av mitt förvirrade inlägg...
Hej på er! Hoppas att ni har en trevlih lördag!! Jag har inte hunnit läsa igenom alla sidor, men vad skönt att din bebis bestämde sig för att vänta lite längre med att komma ut Sofy!!
Snygg vagn också! Jag har bestämt mig för en Teutonia mistral s, men då gäller det att spaaara! De är ju inte direkt billiga, även om jag skulle köpa den från Tyskland...
Ego: Det sparkas heeeela tiden och det är så härligt! Jag har gått ini v.21 och har en rejäl bula på magen. Jag har haft en del sammandragningar de senaste kvällarna och det oroar mig liiiiiite då jag har fått de andra barnen tidigt. Annars är det så skönt att våga lite på att barnet vill bli färdigt den här gången. Jag har sytt lite bebisplagg och det ligger mer färdigutklippt och väntar på att bli sytt. Ett litet smakprov kommer här: