• Mabaja

Plus igen efter mf/ma

snacka om att jag känner mig låst! lämnade in min telefon på lagning igår så sim-kortet ligger i plånboken!

har ju en iphone så kan ju inte direkt stoppa in kortet i nån annan tele heller. skulle bara ta 2-4 v innan jag får tillbaka den.. och sen har de mage att bli sura när de inte har nå nummer att kontakta mig på när den är klar! jag då? enda sätt jag kan kontakta folk på är ju att lära mig skicka röksignaler!

Flicka 101010, W2 bf 120226 mabaja.blogspot.com
  • Mabaja

snacka om att jag känner mig låst! lämnade in min telefon på lagning igår så sim-kortet ligger i plånboken!

har ju en iphone så kan ju inte direkt stoppa in kortet i nån annan tele heller. skulle bara ta 2-4 v innan jag får tillbaka den.. och sen har de mage att bli sura när de inte har nå nummer att kontakta mig på när den är klar! jag då? enda sätt jag kan kontakta folk på är ju att lära mig skicka röksignaler!

• Mabaja

Cat: Jag mådde dåligt med Wilda... Den här gången har jag mått sååå mycket bättre så jag tror jag väntar en pojke! haha.

MCT: Håll utkik.. Jag kanske vill nåt! haha 

• Mabaja
    MissT skrev 2012-01-06 19:39:57 följande:
    Tack så jätte mycket allihop Glad Vad gulliga ni är! Snart står flera av er andra på tur,

Ja det må jag säga.. :)
    Först MCT, sen förhoppningsvis jag om inte Soma och qatteriin hinner före! ;) Har jag missat nån tro? ;)   
  • Mabaja
    Cat79 skrev 2012-01-06 19:50:40 följande:
    Havsklippan: Har gjort 6 fulla veckor imorgon! Har ju inte VUL förrän 30 jan. Mysigt att både du o Mimmi ska få se era små liv i veckan. Njut så länge ni mår bra, jag mådde hur bra som helst hela graviditeten med Lovis. KRAM

och det får du äta upp nu! ;) Jag mådde dåligt med W men ganska bra den här gången! :) Tror jag haft typ 5-6 dagar som jag haft riktigt besvärligt att ta hand om W men 5-6 dagar på hittills 33 veckor är ju rätt ok! :)
  • Mabaja

Idag ska jag trotsa foglossning och sammandragningar och köra... ZUMBA! Wihoo! Gravid i 32+6 (om jag räknat rätt)! haha

Är dock stendöd! Wilda tyckte att 23 var en bra tid att vakna på och somna vid 1... Sen morgon kl 6.. :)   

• Mabaja
    FruW skrev 2012-01-07 08:16:54 följande:
    Mabaja vilken liten buse ni har! Kan inte mannen ta W så du får sova?

Nej det går ju inte för sig! Han vaknar ju inte! Han har under hennes 15 mån tagit... en natt! Men har börjat med att ta henne när hon vaknar tidigt och är han hemma får han ta henne efter nån timme så sover jag en stund. Men idag hade jag både gått upp och klätt på mig och lekt med henne så då blir det ju inte av. Men han har lovat att han ska ta W när "lillebror" kommit, nätter och morgnar...
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma