Plus igen efter mf/ma
Ska kolla mina papper i morgon och skriver då hur de såg ut.
När jag hade kraftig huvudvärk med elias så sa bara bm att det hängde med i graviditeten jag hade så ont att jag grät av smärtan. men allt annat såg bra ut.
Ska kolla mina papper i morgon och skriver då hur de såg ut.
När jag hade kraftig huvudvärk med elias så sa bara bm att det hängde med i graviditeten jag hade så ont att jag grät av smärtan. men allt annat såg bra ut.
Hb 121/72
HB 93 BT 115/67
HB 98 BT 138/89 och 114/78
BT 119/61 114
Bltr 123/78
Amadeus
Elias Låg ca samma ebba vet jag inte men piss där med.
Telge: jag skulle inte lämna mannen om jag älskade honom bara för att han inte passar tider. När du inte kan mer ska du säga till honom att NEJ jag kan inte åka fram och tillbaks längre.
Jag åkte som höggravid på kvällarna nätterna till södertälje från älvsjö många många ggr för o träffa mannen men då bodde vi innan som sambons tills han slänge ut mig när jag berättade att jag var gravid.
Fy fan dumpa honom om han är så nu hur e han då när hon kommer ?
Nej har aldrig varit sambo med svinet !! tack o lov hahaha utan johan
Han jag lever med såklart
Ja, jag har lämnat honom, orkar inte gråta pga kille som är som ett as mot mig så.
Men vilken kille slängde ut dig då när du berättade att du var gravid?
Gumman tråkigt men rätt beslut av dig. du vissar redan för oss att du är en bra mamma och en bra blivade 4 barns mamma också
skönt att du gjorde slut med svinet och stort stort mega grattis till soc som inte gjorde någon utredning till dig och graviditeten och barnen. din syster förlorade denna jävla skata och du vann åååh jag blir så GLAD !!!
Jag älskade honom och gör det än idag
Du vet att jag är en snäll person och jag skiter i vad folk säger och gör mig jag älskar honom väldigt mkt annars skulle jag inte göra barn med honom och ta mig och barnen till danmark från tryggheten ![]()
Ja du vet i 5 års tid .. men nu har han fått hjälp opch blivit bättre. Ja men så är jag jag är en människa som tar skit på mig men älskar personen iaf.