Plus igen efter mf/ma
Amadeus är blöjfri
blev det som 2,3åring
Elias har billiga blöjor som kostar ca 40 kr här i dk de är som Ica maxi coop blöjor ..
Ebba hade som amadeus och nu elias
Amadeus är blöjfri
blev det som 2,3åring
Elias har billiga blöjor som kostar ca 40 kr här i dk de är som Ica maxi coop blöjor ..
Ebba hade som amadeus och nu elias
Fick kraftiga Sd med didos i vecka 20 ca gjorde så ont att jag grät varända gång nya kom
hämska tider fyfan !!
Sd ska ju inte göra ont säger man men ändå har många smärtsamma sd
Hoppas nu har det bra.
Nu har febern lämnat kroppen hoppas jag slut febern nu på kvällen var 38,0 så nu mår jag mkt bättre så nu har jag haft feber i 2 dagar. Imorgon firar vi oxå Midsommar här i danmark ![]()

Glad midsommar och vi har sangthans hahaha idag ska vi bränna häxan kl 21.00
Är det dags snart ? när är BF datumet ? låter spännade om det bara är några dagar kvar eller 1 vecka ca
Ebba fick svenska flaggan ritat i ansiktet idag
hihi vi följer ju sveriges midsommar
ha en trevlig dag allihopa
jag hade aldrig foglossning med ebba och med amadeus hade jag någon gång i mellan av graviditeten men massa sammadragningar bara och med elias kom dom då och då på början men jätte kraftiga foglossningar på slutet så jobbiga att jag inte kunde gå längre
min läkare sa att man får igångsättning eller kejsarsnitt tidigare då men jag fick snitt iaf 2 veckor innan tack o lov fyfan vad jobbiga
men inga sammandragningar tack o lov.
När jag bli gravid igen kommer jag förfölja graviditetens slut och vill ha vaginalt men bara om jag slipper foggisar och sammandragningar och snitt tidigare .. + stort barn (min dröm)
Hoppas mabaja du får det snart bättre det låter banne mig inte kul alls ![]()
fy fy fy hoppas du slipper allt snart när det väl är dags o föda. mina kraftiga foggar försvan efter snittet ååh vad skönt det var man var likom ingen människa när man hade dom
men efter oj vilken dröm.