Plus igen efter mf/ma
Havsklippan: Blir så ledsen.... Jag hoppas det slutar med goda besked och att det bara att jätte noggranna nu innan du går vidare i graviditeten. Sänder dig många varma styrkekramar! 
Havsklippan: Blir så ledsen.... Jag hoppas det slutar med goda besked och att det bara att jätte noggranna nu innan du går vidare i graviditeten. Sänder dig många varma styrkekramar! 
maria: det kommer att gå jättebra imorgon men visst finns oron så tidigt. håller med kajsalisa att oron släppte efter RUL och när man kände bebis i magen.
Kajsalisa: kan tänka mig att det är fullt med kartonger nu men var mysigt med ny lägenhet. Fattar du är snart har vi en bebis i vår famn? Är så nyfiken på vem det är men samtidigt älskar jag min mage.
En kompis till mig tog jättefina gravidbilder på mig och min sambo igår, så kul att ha. Vi ska framkalla några samt göra något album. Försökte ladda upp en magbild i andra tråden men utan resultat, testar från jobbet om det går bättre.
Veckans tips: Snickarbyxor! Det är dem skönaste byxorna jag har åskådat, lite lösa och så sköna samtidigt fint med stora magen. Har fått dem av min syrra och trodde inte jag skulle använda dem men igår kom dem fram och det ångrar jag inte.
Kram på er
Lallan: Vilka duktiga barn och när det var mitt i natten. Skönt att värdena blev bättre och att du fick åka hem. Ta vara på vilan nu innan det är dags. Ska bli så kul att höra ifrån dig när tvillingarna är här. Vet du kön på dem? Har kanske missat info om du redan skrivit det. Jag har inte sett o hört 2-barnsmamman - kanske har fått?
MCT79: Jag vet av egen erfarenhet att det kan ta tid men förr eller senare lyckas det samt hela vägen. Kämpa på. Många varma kramar!
Ego: Nu är det dags för föräldrargrupp.
Kram på er alla!
Havsklippan: Skönt att höra ifrån dig idag och nu är det en lång väntan kvar men det kommer att gå bra. Håller tummar och tår för dig. I denna tråd ska det bara bli fina friska bebisar! Jag har min moderkaka framvägg och jag kände tydliga sparkar sent v 22-23 el nåt så för min del har den dämpat lite men sen när veckorna gick desto tydligare sparkar.
Muffe80: synd att du ej vill lägga upp så alla får se och visst är det mysigt när det börjar synas att det är en gravidmage.
Kajsalisa: Suck vilken städfirma som förväxlat er.... då är det soffläge för dig nu då? Hur länge jobbar du till? Jag slutar nästa fre och det känns så konstigt men så skönt.
Ego: Var på föräldrargrupp i tis och då såg vi en film om förlossning. Det var inte så farligt tyckte jag, de som ställde upp skötte sig bra och jag blev mer gråtfärdig när bebisarna kom till världen. Min sambo däremot höll på att svimma, var helt blöt på ryggen och enda ner till benen..... undrar hur detta ska gå?
Kram på er!
odd: Din stackare. Hoppas du känner dig bättre och skönt att det gick bra efter omständigheterna.
Toksnippa och Lallan: Lycka till med allt, mysigt med bebisar i er famn inom kort.
Kajsalisa: Ja helt sjukt 1 månad kvar för oss???? vart tog denna tiden vägen?
färnevik: Skoj med könsultraljud... vad har du för känsla att det är för kön? Hoppas bebis visar upp sig ordentligt.
Angående bilstol så har vi faktiskt beställt ett nytt babyskydd, Britax med insats då vi förhoppningsvis får ett barn till och då är det lika bra att köpa ett resonerade vi.
Ni som har små magar dem kommer att bli större och det är bara underbart!!! Kanske jag inte kommer att tycka runt BF?
6 dagar kvar på jobbet..... har jobbat och sliit i 4 år och nu ska man gå hem för mammaledighet - äntligen!
Kram på er.
Grattis till din dotter och son LALLAN
Så mysigt att dina tvillingarna är här nu. KRAM
Så fin Färnevik! En liten tjej :)
Det var bra skrivet av dig rontgensyrran! Vissa har det lite tuffare innan man nått målet och vi är några av dem. Tillsammans i denna tråd tycker jag vi lyckats bra med all peppning o s v.
Ja du får verkligen ta det lugnt Smålands jäntan så att ni båda mår bra. Måste vara rastlöst för dig men vad gör man inte för bebis i magen. KRAM
Jag kan inte förstå att jag bara jobbar 1 vecka till??? Efter ex antal år av kämpande i motgångar så vågar jag inse att nu är det snart min tur att vara mammaledig och ta hand om min dotter el son 
Nu snart börjar våra bebisar komma en efter en, så mysigt.