kajsalisa skrev 2010-12-16 21:48:30 följande:
Egouppdatering; jobbar sista dagen imorgon och sen julfest med jobbet. Två veckor kvar lite drygt till bf. Sååå overkligt. Förra året så här dags var jag också gravid, än så länge lyckligt ovetande om att plutten därinne inte längre levde. OM vår bebis föds 4e januari, vilket inte är helt osannolikt, så skulle det vara på dagen ett år efter vi fick reda på ma:t. Snacka om jätteplåster på såret...
Sista dagen idag - härligt för dig! Min första vecka ledig har varit så skön, fått massa gjort. Det var samma för mig att jag var gravid denna tid förra året men fick konstaterat MA 23 jan och skrapades 25 jan. Som sagt inte omöjligt att det blir 4 jan för er och då blir ju det kanon. Helt sjukt att vi snart är i mål....... denna längtan!!!!
Odd: Såg att du skrapades vid den tid jag gjorde förra året men nu ska vi ha bebis i jan (eller dec för mig) och allt kommer ju gå bra :)
Muffe80: Ja det blir ju mysigt att kolla vagn nu efter jul! Finns så många fina.
Idag ska vi hämta hem vår vagn och igår röjde vi i kommande barnrummet så det är tomt nu än så länge.
Kram på er alla.