• Cat79

Plus igen efter mf/ma

Härligt med lyckade VUL. Håll gärna tummarna för mig imorgon - är så nervös!

Kram

• Cat79

Är så lycklig! Idag såg vi ett pickande hjärta och ett foster i miniformat (huvud, rygg..) - känslan är obeskrivlig. Är i 7+6. Ha en underbar helg. Kram

• Cat79

Smålands jänta och Pyret12: beklagar verkligen :( Sänder er många styrkekramar och så hoppas vi att ni lyckas inom kort igen.

• Cat79

rontgensyrran: Underbart med lyckat VUL, visst är det en stor befrielse att få se det tickande hjärtat!!! För mig diffade det med bara en dag, skönt. Vet inte om vi ska göra KUB eller ej..... det går upp o ner våra tankar kring detta?

Förstår att många är hungriga och kissnödigai tråden - gott tecken. Än så länge är jag inte hungrig jämt men däremot uppblåst i magen och med gaser. Toabesök blir det ju varje natt. Längtar till min semester nu, 2 dagar kvar sen bär det av till Cypern och då är det skönt om jag mår så här bra utan illamående.

Ta hand om er och era små liv i magen. Kram

• Cat79

Bjornis: Underbart för dig!

Inatt åker jag till Cypern, ska bli underbart. Skönt att jag mår bra med.

Ha det så bra allihopa och lycka till ni som ska på VUL längre fram. Kram

• Cat79

Hej på er!
    Nu är jag hemkommen efter en underbar semester på Cypern. Har mått jättebra hela tiden, konstigt nog men förhoppn.vis behöver inte det betyda nåt negativt (måste intala mig att allt är som det ska med liten). Ska på VUL igen på måndag och då är jag i v 10+3.

Håller tummarna för ni som har VUL inom kort och kramar till er andra som växer :)

Ha en underbar dag i sommarvärmen! KRAM

• Cat79
    kajsalisa skrev 2010-06-05 11:17:21 följande:
    Välkommen hem Cat. En vecka på Cypern låter underbart, även om vädret är fantastiskt här också för tillfället. Skönt att du mår bra. Visst nojjar man när man mår bra, men förhoppningsvis är det bara naturen som ger dig en lugn och skön graviditet. Du ska se att det ser jättefint ut därinne på måndag. Någon anledning att dom gör vul istället för ul? Jag ska på ul på torsdag, 10+4, det är därför jag undrar... Kram på dig!!
    Ska göra ett vanligt UL i ca v 13 också, detta VUL är bara utöver då jag är så nojjig....och haft mina två misslyckanden.. Spännande att du med ska göra nytt ultraljud i veckan som kommer. KRAM
  • Cat79
    FruW skrev 2010-06-05 21:04:34 följande:

Hej!

Hoppar in o gör ett litet "studiebesök" i er tråd, hoppas det är okej! Fick mitt 3 mf i veckan, väldigt tidigt dock.. Behövde lite uppmuntran från tjejer som kan visa att det kan gå vägen trots flera mf, så jag kikade in här, nu känner jag mig mkt mer hoppfull om att även jag o sambon ska lyckas få en liten någon gång... Tack tjejer - o stort GRATTIS till era graviditeter!

Kram Mimmi

Jag hoppas du snart hamnar i denna tråd igen gravid. Stort lycka till och tack för dina lyckönskningar - kan behövas då det är en bit kvar av graviditeten. KRAM
  • Cat79

odd: ja nu känns det som att du kan lägga ner testandet :) men förstår dig fullt ut. Jag som mår så bra nojjar mig hela tiden istället för att njuta.... ser ju på mina bröst och mage att jag är gravid och inga blödningar... men ändå tvekar man ibland? Nytt Vul imorgon. Hur mår du annars? många symptom?

rontgensyrran: Det var jag som var på Cypern nyss men vet ej om även odd rest? Det är en tradition på helgerna att kolla fl på morgonen tillsammans med frukost för mig och kanske för fler? Skönt att illamåendet börjar släppa. Tiden går förhoppnvis snabbt till ert KUB och det kommer att visa bra siffror. Vi har velat lite här men jag tror att det endast blir Nupp samt extra ultraljud under resans gång.

Ha en skön söndag i sommarvärmen då jag inte vet hur länge den stannar. KRAM

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma