• Cat79

Plus igen efter mf/ma

September 2010 {#emotions_dlg.flower}
    MB73 - 24 september (1a försöket efter MA)
    Mabaja - 30 september (3e försöket efter MA)

{#emotions_dlg.flower} November 2010 {#emotions_dlg.flower} 
    Nataliesliv - 20 nov (1a försöket efter MF)

{#emotions_dlg.flower} December 2010 {#emotions_dlg.flower}
    Majmamman08 - 11 december (1:a försök efter MF)
    2 barns mamma84 - 21 december (1:a försöket efter ett MA 3:e barnet nu)
    Bjornis - 22 december (2 mf och 1 ma. 4:e försöket efter ma)
    Lallan - 23 december (ma v11, mf v 14)
    Pyret12 - 24 december
    Maria A 78 - 24 december
    Ebebis08 - 27 december (mf 23/3 gravid igen 30/3)
    Anna TheSunshine - 29 december (2: försöket efter MF)
    nyttförsök2010 - 29 december (1:a försöket efter MF)
    gemigsinnesro - 29 december (4 försöket efter mf)
    Kajsalisa - 31 december (2:a försöket efter MA jan-10)

{#emotions_dlg.flower} Januari 2011 {#emotions_dlg.flower}
    No Way - 1 januari -flicka
    Cat79 - 2 januari (avbryt.grav v 22 nov-09, MA jan-10)
    Mami82 - 4 januari (2:a försöket efter MA jan-10)
    PåvägMotSyskon - 5-6 Januari.
    Rontgensyrran - 7 januari (3:e försöket efter MA) -Troligvis en flicka
    toksnippa - 9 januari (2:e försöket efter MF)
    Bev - 10 januari (3 mf sen okt 2009)
    Daniela01 - 14 Januari (2mf och 1ma, 6:e försöket efter senaste MA)
    GravidElla - 15 Januari ( 1:a försöket efter MA/MF okt. 09 )
    misslouie - 17 januari (5:e fösöket sen MF okt-09)
    fröken SJ - 23 januari (2:a seriösa försökte efter Mf Jan-10)
    Sommaren2005 - 24 januari (1 försöket efter mf april -10, 14:e försöket totalt)

{#emotions_dlg.flower} Februari 2011 {#emotions_dlg.flower}
    Odd - 5 februari (första försöket efter 4 mf på raken)
    Cjes - 10 februari ( 3:e försöket efter MA januari- 10, Hade även MF oktober- 09)
    Inga76 - 11 februari (1:a försöket efter MA mars -10)

{#emotions_dlg.flower} Mars 2011 {#emotions_dlg.flower}
    Smålandsjänta - 5 mars (första försöket efter 2 mf)
    pinklove - 6 mars (första försöket efter mf juni-10)
    Happiness- 15 mars (försökt sen nov -09,1:a försöket efter IVF i juni)
    Färnevik- 26 mars (2:a försöket sedan MA med tvillingar i april-10, MF jan-10, MF maj-09 samt MF 03.)
    LittleJunia- 30 mars (4:e försöket efter MA mars-10, samt missfall nov-09)
    Längtan efter liten - 30/31 mars (mf 08, mf 09, ma10), andra barnet

• Cat79

Kajsalisa: Underbart att allt gick bra på RUL!!! Då får vi se om vi får en 10:a eller 11:a :) Visst är det en lättnad att allt såg bra ut och för min del kan jag våga njuta ännu mer nu och verkligen tro att jag ska bli mamma om ex antal månader.

Kolbodatjej: Härligt att även ditt VUL var bra!

Denna tråd är underbar att gå in i då alla är gravida och våra små mår bra! KRAMAR

• Cat79

Längtan efter liten: Tror inte att du ska behöva oroa dig men förstår dig att man blir rädd. Försök få en tid så fort som möjligt för att lugna dig och se det som finns i din mage. Sänder dig varma kramar.

Hur kan man älska sina syskonbarn så här mycket? Kan bara tänka mig när jag får egna... De är 2 och 5 år och helt underbara och de längtar verkligen efter att få en kusin att mysa med och inte bara ha en kusin i himmelen.

Ha en härlig söndag. Kram

• Cat79

fröken SJ: Kul med vagn, vad blev det för någon? Vi har med sagt att vi vill ha en ny men sen när man småkikar lite bland begagnat så finns det mycket bra barnvagnar även där och nästan som nya. Givetvis går allt bra när väl RUL är.

• Cat79

Län gtan efter liten: Snart är det ons och då får du din bekräftelse att allt är bra. Denna tråd är positiv och inga missfall är inte välkomna här. KRAMAR

• Cat79

SHit vad ni skriver... har inte varit inne på 2 dgr och nu har jag läst allt nytt.

Vilken härlig positiv våg med alla VUL och UL, så det ska se ut. Läntan efter liten: stor kram till dig!

Mabaja: Härligt med föräldrarpenningen, alla pengar är ju välkomna!

Det kommer att bli många janauribebisar här i denna tråd och för vissa andra så är det inte långt kvar...spännande.

Jag träffade min läkare igår för att ha en liten avstämning ang graviditeten och hon visste att RUL visade jättebra. Hon ville ändå titta på vår liten med egna ögon så igår fick vi se vår ögonsten igen - underbart! Vår läkare var så nöjd att allt såg kanon ut och nu skulle vi njuta fullt ut :) Hon frågade om vi hade kort från tidigare UL och det har vi ett gäng men ändå fick jag 4 st helt ljuvliga kort från henne, hon är så grym och vänlig.

KRAM

• Cat79
    EricaN81 skrev 2010-08-12 11:15:58 följande:
    Hoppar gärna in här om jag får....fick mf i januari i år...och fick idag ett efterlängtat plus! kan knappt tro att det är sant...=)
    Välkommen till en kanontråd! Här händer det bara positiva saker så du har mycket att se framemot. KRAM
  • Cat79

Toksnippa och Kajsalisa: underbart med sparkar! Jag har inte känt några ännu utan mer fladder i magen men som sagt det kommer väl förr el senare. Moderkakan är i framvägg så då blir det väl inte lika tydligt från början.

Längtan efter liten: Försök nu tänka på att du faktiskt har ett litet levande liv i magen och allt kommer att gå bra. Du har en lång resa framför dig men med vår hjälp så ska du fixa det likväl som vi gjort. Heja dig!

Halvvägs idag 20+0 - JIPPI!!!!!!

• Cat79

Sofy: stort grattis till ditt starka plus, nu är du här för att stanna.

Skickar över massa kramar till er som behöver det!

• Cat79

Jag har fått ett fint graviditetssmycke av min mamma och hade det idag för första gången. Ska tydligen lugna bebisen och att den kanske blir lugnare även utanför magen (vill ju även att den ska börja sparka och kännas.....). Har någon annan något sådant eller använt det i tidigare graviditeter ni som har barn sen innan? Har det även för att jag tycker det är snyggt med silverkula i ett läderband.

Svar på tråden Plus igen efter mf/ma