• MCT79

Plus igen efter mf/ma

fröken SJ skrev 2010-08-29 20:58:37 följande:
    GRATTIS  MTC79 till Plus!!!!  Solig
    TACK!!! Solig
  • MCT79
    sofy skrev 2010-08-29 21:01:58 följande:
    Lovar du? Nu känner ja mig ju skitdum eftersom alla andra blev irriterade o de va inte min mening. Ja försökte bara ge dig lite hopp så du såg på bild o inte bara de vi skrev om att de är svagt o blir starkare.. för de blir de!

Och imorn kommer du ha starkare plus, helt klart! Solig
    JAG LOVAR! :D
  • MCT79

Men åååååhh... var sååå inställd på ett starkare plus... men det är exakt lika som i lördags...

Är det bara att ge upp nu?

• MCT79
    Muffe80 skrev 2010-08-30 08:11:40 följande:
    Nej du ska inte ge upp för du har ju ett plus... det kanske tar tid att bli starkare?
    Hade du inte nyss BIM?
    en del plussar ju inte ens förrän långt efter bim.
    BIM i fredags...  Känner mig bara lite uppgiven just nu.... blä.
  • MCT79
    sugarrush skrev 2010-08-30 08:45:43 följande:
    Jag mår inte illa heller. Men min molvärk i ljumskarna håller i sig. Det gör ONT! Och brösten ömmar lite, men inte sådär våldsamt. I övrigt känner jag knappt inget.

Förresten, min sambo är så sympatigravid att det är helt sjukt! Igår gick han och kissade oftare än mig! Han klagar på att han är trött heeeeela tiden! Och imorse sade han att han minsann haft såååå ont i ljumskarna inatt.
    Ska jag slänga till honom ett test eller vad tycker ni?
    Det låter som det är läge för det! hahahha!
  • MCT79
    Muffe80 skrev 2010-08-30 08:39:38 följande:

Men du har ju ett plus, ska det alltid bli superstarkt efter en tid eller?

Jag vill må illa igen...

Just nu bara spänningar i brösten...

Jag vill också ha symtom! Jag har liiite ömma bröst. That´s it.
  • MCT79

Ska ringa gynmottagningen nu när de öppnar kl. 10 och se vad de säger om mitt plus och VUL... kommer kräva ett...  å blodprover för att kolla hcg... sådeså.

• MCT79

Gud jg är så arg så kinderna hettar... när jag sprang på gynakuten i våras mötte jag en riktigt trevlig sköterska flera ggr som klappade mig på axeln och lät så nedlåtande.. "men oooooh det är så vanligt med missfall och det är klart att det gör ont, vad springer du här för" och tusen saker till.

Ringde gynmott. nu... vem svarar. Apan med stort A. Fan.  Han säga att jag fick ett pos test i fredags och innan jag hann förklara mer säger hon "men ååååh. ett plus". Såå sarkastiskt. Å vägrar ge mig en tid utan hänvisar till ultragyn på odenplan med orden "ring på en gång för de har lång väntetid!".

*grrr*

Ringde odenplan och fick en tid redan nästa måndag.. sen ändrade hon sig till måndagen efter för att man säkert ska kunna se något....
    Så...om 14 dagar.. om jag inte börjar blöda innan...

• MCT79
    Längtan efter liten skrev 2010-08-30 09:42:23 följande:
    God morgon vänner...
    Idag går jag in i vecka 10. känns lite kusligt. har aldrig kommit så här långt om man inte räknar med dottern..
    Det känns fortfarande som om ja bara drömmer.
    Men imorgon får vi se om jag gör det eller ej.
    Wooow... v 10... så avis! Håller alla mina tummar!!
  • MCT79
    Happiness skrev 2010-08-30 10:56:57 följande:
    MCT79: Tråkigt att du råkade ut för samma pucko. Man försöker verkligen att behärska sig sig i det läget och inte bara vråla din jädra apa i luren. Menar hon att du ska beskosta VUL:t själv? Varför ville hon inte ge dig någon tid? *märkligt*. Vet hon inte hur mycket du har gått igenom hela våren och att du bara behöver ett snabbt VUL för att kolla att det sitter på plats? Konstigt att hon äventyrar med din hälsa så.
    Vad skönt att du ändå fick tid relativt snabbt. Då kommer du vara i v5+någonting och då kan de ju absolut se något.

Mitt minne är fruktansvärt dåligt men jsg har för mig att jag gjorde VUL i vecka 5+4 och då kunde jag t o m se hjärtat picka.
    Och du....du kommer inte att börja blöda I promise.
    Ja vad är oddsen att hon plötsligt ska vara på mottagningen och inte akuten liksom. Oh well.. har fått en tid måndag om två veckor och borde då vara 6+4... guuud vad jag vill att det ska gå vägen..

Jag blev alldeles varm i magen när du skrev att jag inte kommer börja blöda... jag hoppas det!
Svar på tråden Plus igen efter mf/ma